fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם ראשי הרשויות של פורום קו העימות

בפגישה השר וצוותי המקצוע הבינו את חשיבותם של יישובי קו העימות בהגנה על מדינת ישראל והבטיחו להמשיך ולהירתם לסיוע וחיזוק הרשויות.
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם פורום קו העימות | צילום: לע"מ

היום (שני) הגיעו למועצה האזורית מטה אשר ולעיר נהריה שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, צוות משרד הבינוי והשיכון והנהלת רשות מקרקעי ישראל באירוח כל ראשי הרשויות של פורום קו העימות.

מטרת הביקור הייתה לדון בקידום תוכנית 'מגן לצפון', שיח על השלכות מלחמת חרבות ברזל על יישובי קו העימות, קבלת סבסוד וסיוע ממשרד השיכון להקמת מוסדות ציבור וחינוך ממוגנים, המשך סיוע ותקצוב לשיפוץ ושדרוג המקלטים הציבוריים והפרטיים בבניינים המשותפים ועוד.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם פורום קו העימות | צילום: לע"מ
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם פורום קו העימות | צילום: דוברות עיריית נהריה

השר וצוותי המקצוע הבינו את חשיבותם של יישובי קו העימות בהגנה על מדינת ישראל והבטיחו להמשיך ולהירתם לסיוע וחיזוק הרשויות.

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "נפגשתי היום עם שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, צוות משרד הבינוי והשיכון והנהלת רשות מקרקעי ישראל, תחילה בחמ"ל המועצה ולאחר מכן במפגש משותף עם ראשי הרשויות של פורום קו העימות. העברתי לשר סקירה על המצב הגבול הצפון ובישובי מטה אשר המפונים ואלה שנותרו וכן על התארגנות המועצה בזמן ימי המלחמה עד כה.

בביקור עם כלל ראשי הרשויות העברתי סקירה מקיפה על תוכנית 'מגן לצפון' וסיפרתי על הפערים הקשורים למיגון איתם מתמודדים ישובי קו העימות. חידדתי שוב את סכומי התקציב שהיו אמורים לעבור כשהתכנית הזו אושרה עוד מ 2018. ביקשנו מהשר לפעול לקבלת סבסוד וסיוע ממשרד הבינוי והשיכון להקמת מוסדות ציבור וחינוך ממוגנים, המשך סיוע ותקצוב לשיפוץ ושדרוג המקלטים והמיגון בכלל ישובי קו העימות.

השר וצוותי המקצוע הבהירו כי הם מבינים את החשיבות של יישובי קו העימות בהגנה על מדינת ישראל בגבול הצפוני שלה והבטיחו לסייע. אני ממשיך לעמוד בקשר מול משרדי הממשלה השונים ביחס לזירות תמיכה נוספות בכל התחומים ועוסק בכך יום יום."

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם פורום קו העימות | צילום: לע"מ

 

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בביקור עם פורום קו העימות | צילום: לע"מ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות