fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: פסנתר במשקל 350 קילוגרמים הוצב בכיכר יד לבנים בשדרות הגעתון

בשיתוף פעולה של עיריית נהריה ומפעל הפיס: הוצב במרכז העיר פסנתר המותאם לשימוש אינטנסיבי בכל תנאי מזג אוויר ולאורך כל עונות השנה, ללא כל הגבלה או חשש לשלמותו.
פסנתר חדש הוצב במרכז נהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה
פסנתר חדש הוצב במרכז נהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

העוברים והשבים בכיכר יד לבנים בשדרות הגעתון בנהריה, הבחינו השבוע בתוספת תרבותית לא שגרתית ומרעננת לנוף של הרחוב הוותיק. פסנתר חדש שהוצב כחלק ממיזם משותף של העירייה ומפעל הפיס, שהפך תוך זמן קצר למקום מפגש המחבר בין אנשים, עוברי אורח שמתיישבים לנגן או סתם נעצרים ומאזינים למוסיקה המקסימה הבוקעת לחלל האוויר.

הפסנתר אשר עשוי מבטון חזק במיוחד במשקל של 350 ק"ג, צויד במערכות הגברה ובמערכת שליטה ובקרה מרחוק, המאפשרות תכנות של שעות פעילותו לאורך היממה. על אף היותו חשמלי, הוא מותאם לשימוש אינטנסיבי במרחב הציבורי בכל תנאי מזג אוויר ולאורך כל עונות השנה ללא כל הגבלה או חשש לשלמותו.

מדובר בשיתוף פעולה נוסף של עיריית נהריה עם מפעל הפיס כחלק מרצון לחשוף את הקהל הרחב לתרבות ממש ליד הבית במרחב הציבורי, תוך יצירת נגישות מרבית, כאשר כל אחד בעצם יכול להרגיש את המוסיקה ולשתף את היושבים בבתי הקפה בחוויה מוסיקלית במקצבים שונים ובשפה משותפת לכולם.

בין הראשונים שהגיעו לניסוי כלים היה ראש עיריית נהריה רונן מרלי שיחד עם הילדה יליזבטה קונדרטייב ושמעון רבן ממחלקת הפיקוח בחנו מקרוב את ביצועי הפסנתר.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות