fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: עבודות שיפור הבטיחות וההנגשה של מעברי חציה בשדרות הגעתון

כחלק מעבודות לשיפור הבטיחות, שולבו במעברי החציה בשדרות הגעתון אמצעים למיתון תנועת כלי רכב תוך מתן עדיפות להולכי הרגל.
שיפור והנגשת מעברי החציה בגעתון | צילום: עיריית נהריה
שיפור והנגשת מעברי החציה בגעתון | צילום: עיריית נהריה

עיריית נהריה החלה בימים אלה עבודות לשיפור הבטיחות וההנגשה של מעברי חציה בשדרות הגעתון מול התחנה המרכזית. מדובר בחלק חשוב מיישום תוכנית לשדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר שתכלול בין השאר את חידוש רציף האוטובוסים הוותיק שמול התחנה המרכזית שמיועד לשוב לפעילות מלאה.

"מדובר בציר תנועה מרכזי בו חולפים מדי יום כמות גדולה של כלי רכב ושל הולכי רגל החוצים במעבר החצייה שמול התחנה המרכזית. הדבר צפוי לגדול משמעותית עם מימוש התוכנית להפעלת רציף האוטובוסים", ציין מ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני.

במעברי החציה החדשים שולבו אמצעים שנועדו למתן את תנועת כלי הרכב תוך מתן עדיפות להולכי הרגל, ולראשונה בנהריה, בוצע שימוש באמצעי שנקרא 'אספלט פרינט'. מדובר בהטבעה של דוגמה מחוספסת על גבי האספלט, שמטרתה לדמות את מעבר החציה למדרכה, מה שיבהיר ויזכיר לציבור הנהגים כי העדיפות הינה להולכות והולכי הרגל.

אגף ההנדסה בעיריית נהריה שילב בפרויקט גם יצירת "אוזניים", שהן למעשה הרחבה של המדרכה, דבר שיסייע בקיצור משך החציה של הולכי הרגל ויבליט לציבור הנהגים את החוצים במעברי החציה החדשים.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות