fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה נבחרה כרשות מצטיינת בתוכנית הארצית "מאיצים דיגיטליים בשלטון המקומי"

עיריית נהריה מקדמת את תחום שירותי הדיגיטל למען התושב והשבוע נבחרו שתי עובדות של העירייה, כצוות מצטיין ארצי של התוכנית "מאיצים דיגיטליים בשלטון המקומי".
צוות מוביל בדיגיטציה. בקר קוק והלוי | צילום: עיריית נהריה
צוות מוביל בדיגיטציה. בקר קוק והלוי | צילום: עיריית נהריה

מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי ומשרד הפנים באמצעות מפעם עמק יזרעאל, קיימו במהלך 2020 מחזור של התוכנית הארצית אליו נבחרו לאחר מיונים נציגים מ-19 רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ.

מטרת התוכנית הממשלתית היא הכשרת מובילי שינוי המקדמים חדשנות דיגיטלית ברשויות המקומיות, משפרים תהליכי עבודה ושירותים באמצעות טכנולוגיה ומהווים חלק מקהילה היוצרת את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל.

נציגות העירייה בתוכנית היו דליה בקר קוק, מנהלת שירותים דיגיטליים ועיר חכמה ונעם הלוי, עוזרת מנכ"ל העירייה, שמיזם שלהן: "תו חניה דיגיטלי בקליק", נבחר למצטיין מבין המזימים הרשותיים שהשתתפו בתוכנית.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מברך את דליה ונעם על קידום ופיתוח מיזם חשוב שנועד לסייע לתושבי העיר ויושק בקרוב. לתוכנית הארצית שמטרתה לקדם את תחום הדיגיטציה בשלטון המקומי חשיבות רבה בעידן הנוכחי ואני שמח כי המיזם של נהריה נבחר כמצטיין הארצי".

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות