fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מעתה מזמינים תור מראש לסניף הדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

ההגעה לסוכנות הדואר שכון ממשלתי ברחוב גלעד 9 בעיר, תתאפשר רק בהזמנת תור מראש, ומתווספת לבית הדואר וסוכנות עמידר בנהריה בהם ניתנים שירותים רק באמצעות "תור בקליק"
סניף דואר | צילום: אייל קרן
סניף הדואר בעיר | צילום: אייל קרן

בשורה לתושבי נהריה: בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ.

אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל הרחיבה במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם סוכנות הדואר שכון ממשלתי ברחוב גלעד 9 בנהריה.

החל ממרץ 2021, תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171, וזאת על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת בסניף.

שירותי הדואר לתושבי נהריה ניתנים כיום באמצעות תשע יחידות דואר: שישה סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ושלושה מרכזי מסירה לרווחת התושבים.

סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל, בני לוי אומר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

החל מה-2 במרץ ניתן יהיה להגיע כאמור לסוכנות שכון ממשלתי בנהריה רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.

בנוסף, יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות