fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: כתב אישום נגד חשוד בנסיון רצח

בתום חקירת משטרה אינטנסיבית, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב נהריה החשוד בניסיון רצח תושב אחר לפני כחודשיים וחצי
ניידת משטרה | צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל פענחה את תיק ניסיון הרצח בנהריה, במהלכו נדקר באורח אנוש תושב העיר בן 42, סמוך לביתו על ידי תושב העיר שנמלט מהמקום.

בליל ה-20 במאי נדקר סמוך לביתו ברחוב שמעון רייך בנהריה גבר כבן 42, המוכר למשטרה מעבירות שבגינן ריצה מאסרים, על פי החשד על רקע סכסוך כספי, הגבר נפצע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי לגליל מורדם ומונשם, שם עבר ניתוח ואושפז בטיפול נמרץ, כאשר הדוקר נמלט מהמקום.

עם קבלת הדיווח על האירוע, הועבר המקרה לחקירת ימ"ר חוף שניהלו חקירה מורכבת, שכללה מספר רב של תרגילי חקירה, איסוף מידע באמצעים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה.
זמן קצר לאחר הדקירה הגיעו שוטרים לביתו של שמוליק הרוש ועצרו אותו בחשד לניסיון רצח, שיבוש וסיוע לאחר מעשה ולאחר מכן נעצר גם אושר יפרח תושב נהריה.
לאחר מספר ימים שוחררו הרוש ויפרח והמשטרה הודיעה שהיא מחפשת את פיני טאו מנהריה הנמצא בבריחה, כחשוד בדקירה בפועל.
לאחר כחודשיים שבהם הסתתר ובתום סריקות של הימ"ר, הסגיר פיני טאו המוכר למשטרה את עצמו ונעצר, מה שאפשר את הארכת מעצרו בבית המשפט והבאתו לדין בהתאם לממצאי התיק.
בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד פיני טאו – תושב נהריה בשנות ה – 30 לחייו, מעצרו הוארך בשלב זה עד תאריך 6.8.20 ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות