fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלחת בראשות ראש העיר התאומה טמפלהוף-שוננברג, ברלין ביקרה בנהריה

כחלק מהמשך חיזוק הקשר עם הערים התאומות, הגיעה לביקור בנהריה משלחת בכירה מאחת הערים התאומות בגרמניה כדי לבחון שיתופי פעולה במגוון תחומים. "אנחנו ממשיכים גם לאורך השנה כולה לקיים שיתופי פעולה עם הערים התאומות שלנו בכל העולם מתוך הבנת החשיבות לקשרים הללו ותרומתם לקהילה בעיר", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי
משלחת בראשות ראש העיר התאומה טמפלהוף-שוננברג | צילומים: עיריית נהריה

משלחת מהעיר התאומה טמפלהוף-שוננברג, ברלין ביקרה בנהריה. בראש המשלחת עמדו יורן אולמן ראש העירייה וסגניתו אנג'ליקה שוטלר. את ביקור המשלחת הוביל וליווה ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

לוח הזמנים של המשלחת היה עמוס וכלל ביקור במספר מוקדים: בקרית הספורט החדשה פגשו ילדים והורים שהשתתפו בטורניר כדורגל אזורי, בהמשך נטעו עץ בגן הבוטני והשתתפו שם באירוע חגיגי לפורים, חברי המשלחת לקחו חלק בערב מיוחד לציון יום האישה ופורים עם עולים חדשים, קיימו סיור לאורך קו החוף הנהרייני, ביקרו בבית הכנסת הוותיק 'הגאולה' ברסקו, סיירו בגלריית האומנות 'ימה', שמעו הרצאה של אדריכל העיר, טל חמי על התפתחותה של העיר בעשורים הבאים, ביקרו במרכז הצעירים, במיזם 'שגרירי האו"ם' בבי"ס גולדה, במוזיאון לתולדות העיר- 'בית ליברמן', באתר הביזנטי בשכונת כצנלסון, במפעל 'אגמו ורגוס', במרכז הרפואי לגליל בעיר ועוד.

משלחת בראשות ראש העיר התאומה טמפלהוף-שוננברג | צילומים: עיריית נהריה

"אני מברך על קיומו של הביקור החשוב הזה. אנו רואים בו הזדמנות מצוינת לקידום שיתופי פעולה ונושאים חשובים עם הערים התאומות שלנו כמו חילופי משלחות נוער ופעילויות בתחומי החינוך, התרבות והספורט", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. "אנחנו ממשיכים גם לאורך השנה כולה לקיים שיתופי פעולה עם הערים התאומות שלנו בכל העולם מתוך הבנת החשיבות לקשרים הללו ותרומתם לקהילה בעיר", הוסיף מרלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות