fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז רפואי חדש של כללית יוקם בנהריה בהשקעה של 100 מיליון שקלים

החלו עבודות הבינוי להקמת מרכז רפואי חדש בו ירוכזו שירותי הרפואה היועצת של כללית בנהריה. ראש עיריית נהריה מברך את כללית כי בחרה בנהריה להקמת מרכז רפואי מוביל.
הריסת בניין מרפאת כללית נהריה ברחוב המייסדים | צילום: דוברות כללית

לאחר שהושלמו תהליכי התכנון, המכרזים והאישורים לקראת הקמתו של מרכז ענק, ראשון מסוגו באזור, של רפואה יועצת, עלה הדחפור על השטח והחלה הריסת המבנה הישן ברחוב המייסדים בנהריה בו פעלו בעבר מרפאות כללית ותיקות.

עם יישור השטח, יחלו עבודות הבינוי להקמת מבנה בן שלוש קומות לגובה, בשטח של כ-4,000 מ"ר אליהם מצטרף עוד חניון שיחפר באתר, גם הוא בעומק של שלוש קומות אשר תוכנן כך שניתן יהיה להפעילו גם כמתקן ממוגן למתן שירותי רפואה בשעת חירום.

מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן אומר: "הקמת המרכז החדש מהווה פריצת דרך בתנאי השירות הרפואי לתושבי נהריה והגליל המערבי, לאחר שאנו מקימים בעבור מבוטחינו שם מרכז מפואר ומרווח בהשקעה ללא תקדים של כ-100 מיליון שקלים".

"במרכז הרפואי שיוקם ירוכזו כלל שירותי הרפואה היועצת שלנו בעיר עם הרחבה נוספת ותשתית לעוד מגוון שירותים בעתיד. השירות יכלול רופאים יועצים במגוון מקצועות הרפואה, כגון: א.א.ג, אורתופדיה, עור, עיניים, סוכרת, ריאות ועוד שורה של מקצועות הרפואה השונים".

 

הריסת בניין מרפאת כללית נהריה ברחוב המייסדים | צילום: דוברות כללית
הריסת בניין מרפאת כללית נהריה ברחוב המייסדים | צילום: דוברות כללית

התכנון כולל גם הקמת בית מרקחת מרווח ומונגש, כולל חדר למתן ייעוץ רוקחי אישי למטופלים שנוטלים מספר רב של תרופות, מעבדה לבדיקות דחופות, חדרי ניתוח בהם יבוצעו פעולות כירורגיות קטנות, חדר גבס ומכון הדמיה חדיש.

"הקמת המרפאה הגדולה, הינה חלק משורה של מהלכים שנוקטת כללית לסגירת פערים בין הפריפריה לבין איזור המרכז ובנהריה בפרט" ציין רונן נודלמן, מנהל המחוז "רק לאחרונה הושלמה הרחבה ניכרת של טיפת החלב המרכזית בקניון נהריה ובימים אלה מתבצע שיפוץ מקיף של מרפאת יוספטל שתשנה את פניה לחלוטין".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי אומר: ״כעיר מחוז שמהווה נהריה עבור כלל תושבי הגליל, שמנו כיעד לקדם ולנגיש גם את שירותי הרפואה בתחומי העיר. אני מברך את הנהלת שירותי בריאות כללית על הבחירה בנהריה בהקמת מתחם רפואי מקצועי מוביל״.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות