fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל משרד החינוך: "נהריה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית"

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, אירח היום (ג׳) את מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי ואת מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, שהגיעו לביקור שעסק בקידום תוכניות חינוכיות משמעותיות בעיר נהריה.
מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה
מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי ציין כי, נהריה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית שמוביל ראש העיר והתרשם מהשיח על ערכים שבלט בשיחות שלו עם הצוותים והתלמידים בכל מוסדות החינוך בהם ביקר ואת העובדה, כי התלמיד נמצא במרכז. "שיתוף הפעולה בין ראש הרשות ומנהלת המחוז מובילים את נהריה למטרה המשותפת להציב את החינוך בסדר עדיפות גבוה", ציין אדרי.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מודה למנכ"ל על ביקורו החשוב בנהריה ולאורנה שמחון על שיתוף הפעולה לאורך הדרך. חינוך מעל הכל – נמשיך יחד עם הצוותים המצוינים שלנו בבתי הספר ובגנים לקדם את חינוך ילדי נהריה ולהוביל פרויקטים ותוכניות חשובות נוספות".

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון: "נהריה בתנופת עשייה חינוכית ומועמדת לזכייה בפרס החינוך הארצי. תודה לראש העיר, רונן מרלי, ולכלל הצוותים על עבודה מקצועית ויוצאת דופן שמקדמת את תחום החינוך בנהריה".

 

מנכ"ל משרד החינוך ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה
מנכ"ל משרד החינוך ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות