fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל המרכז הרפואי לגליל במכתב לעובדיו: "אני מבקש מכולם לשמור על תבונה ואיפוק"

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, במכתב לעובדיו ולתושבי הגליל המערבי בו מבקש לשמור על איפוק ולהשאיר את המחלוקות מחוץ לכותלי המרכז הרפואי. 
פרופ' ברהום | צילום: תומס סולינסקי
מנהל המרכז הרפואי לגליל פרופ' ברהום | צילום: תומס סולינסקי

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, ועל רקע התמהיל ההטרוגני של עובדי המרכז הרפואי לגליל, שלח מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, מכתב לכלל העובדות והעובדים, יהודים וערבים גם יחד, בו ביקש לשמור על איפוק ולהשאיר את המחלוקות מחוץ לכותלי המרכז הרפואי.

"מכובדיי עובדי המרכז הרפואי לגליל ותושבי הגליל המערבי.

ימים מורכבים עוברים על כולנו. נדמה כי סופם של האירועים המורכבים עוד אינו נראה לעין, וכפי הנראה נכונים לנו עוד ימים ארוכים ומורכבים מכל היבט שהוא.

אני מבקש להבהיר ולהזכיר, כי אני מצפה ודורש מכל אחת ואחד מאיתנו לנהוג בתבונה ובאיפוק, תוך השארת המחלוקות, הדעות והטעינות הרגשית שבוודאי קיימת – מחוץ לכותלי המוסד הרפואי.

ידענו כבר בעבר מצבים מורכבים וגם כעת בטוחני שהפסיפס התרבותי, הדתי והשפתי שכה מיוחד למרכז הרפואי שלנו – יידע להכיל, להתמודד ולפוגג גם פרצי רגשות, אמירות או התנהגויות מורכבות מצד קהל מטופלינו, ככל שהדבר עלול להתרחש.

לכולנו יש תפקיד, שליחות ומשימה שהיא בעלת ערך עליון, ועל כולנו למלא אותה באופן ראוי, מדויק ומקצועי, תוך שמירה על רעות, סובלנות ואחווה.

ימים לא פשוטים עוד לפנינו. נמשיך להיערך לכלל התרחישים, נקפיד להוביל ולהצטיין כפי שעשינו בכלל האירועים עימם התמודדנו בעבר ונשמור על המרכז הרפואי לגליל, על עובדיו ומטופליו, ועל היותו סמל ומופת".

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות