fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר היא המועצה האזורית שעשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר במדד הגאווה!

גאווה במטה אשר: פורסם מדד הגאווה ברשויות המקומיות ומטה אשר היא המועצה האזורית שעשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר מהמדד הקודם - ראש המועצה, משה דוידוביץ', סגנו אייל רייז ורכז הקהילה הגאה במטה אשר ואור בן שמעון , רכז מענים לקהילה הגאה הגיעו לטקס מרגש בבית הנשיא, יצחק הרצוג בו התבשרו על הזכיה.
מטה אשר עשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר במדד הגאווה | צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

בטקס מיוחד ומרגש שנערך היום בבית הנשיא, מר יצחק הרצוג התבשרה המועצה האזורית מטה אשר על דירוגה במקום ה-13 במדד הגאווה ברשויות המקומיות! ועל כך שהמועצה מציינת את הקפיצה המשמעותית שעשתה רשות מבין כלל הרשויות בשנה החולפת בישראל.

מטה אשר עשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר במדד הגאווה | צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

המדד אשר חולש על קריטריונים הכוללים רווחה, חינוך, נראות, תשתיות ובטחון בודק את המענים והתחושות של חסרי קהילת הלהט"ב ברשות.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "אני נרגש לעמוד כאן בבית הנשיא ולהתבשר על הקפיצה הענקית והמשמעותית ביותר מבין כלל הרשויות שעשתה המועצה שלנו. השקענו מחשבה רבה ויצירתיות כדי להוביל במתן מענים לקהילה הגאה ברמה הארצית! בהזדמנות זו אני מודה לאור בן שמעון שמרכז את כל הנושא אצלנו במועצה ועושה עבודה נפלאה. מטה אשר הוא בית מגוון לכלל האוכלוסיות, הדתות והמגדרים בישראל ונמשיך לפעול כך גם בשנים הבאות".

מטה אשר עשתה את הקפיצה המשמעותית ביותר במדד הגאווה | צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

אור בן שמעון, רכז מענים לקהילה הגאה מועצה אזורית מטה אשר: "במסגרת מיזם הרשויות של המשרד לשוויון חברתי, אנחנו עובדים על יצירת מעני תרבות, בריאות, נראות, חינוך ותשתית ללהט"ב במועצה. המטרה המרכזית היא להפוך את מטה אשר למרחב בטוח ומקבל ללהט"ב, מכל זהות, בכל דת ובכל גיל. במרחב המועצתי ובכל קהילה ישובית".

כדי לקרוא עוד על מענים לקהילה הגאה במטה אשר, היכנסו לעמוד באתר המועצה >> לחצו כאן<< 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות