fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהיום אמרו פרופסור מסעד ברהום ולא דוקטור

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, מונה לפרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן
פרופסור מסעד ברהום צילום: רוני אלברט
פרופסור מסעד ברהום צילום: רוני אלברט

מנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר מסעד ברהום, התבשר בשעות הערב ע"י דיקאן הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן ע"ש עזריאלי בגליל, פרופ' קרל סקורצקי, על קבלת תואר פרופסור חבר קליני מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

פרופ' ברהום: "זו גאווה גדולה עבורי לקבל תואר פרופסור חבר קליני מטעם האוניברסיטה ואני מבקש להודות לנשיא בר-אילן פרופ' אריה צבן ולדיקן הפקולטה לרפואה פרופ' קרל סקורצקי".

הפקולטה לרפואה בגליל צילום: דוברות אוניברסיטת בר אילן

הוסיף ואמר ברהום: "ביום זה אני מודה על הזכות להיות משרתו של הציבור בגליל. אמשיך לדגול במתן רפואה מקצועית ואנושית לכלל הקהילה, תוך פיתוח המחקר והוראת הסטודנטים, המהווים את נשמת אפה של הרפואה".

המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי והיועצת המשפטית, עו"ד באדרה חורי-חוריה: "מדובר בגאווה גדולה מאוד עבור ד"ר ברהום בפרט ועבור משפחת המרכז הרפואי לגליל בכלל. יצוין כי כ-70 אחוזים מהסטודנטים בפקולטה לרפואה בגליל, עושים את לימודיהם הקליניים במרכז הרפואי לגליל שבנהריה ורבים מהרופאים במרכז הרפואי, משמשים מורים ובתפקידים בכירים נוספים בפקולטה."

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות