fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת יום ההתרמה השנתי של אגודת 'ניצן': פגישה עם הנהלת עיריית נהריה להמשך חיזוק שיתוף הפעולה

לקראת יום ההתרמה השנתי של אגודת 'ניצן' שיתקיים מחר, יום שני ה-2.1.23, התקיימה פגישה של הנהלת סניף 'ניצן' נהריה: יונה פליישר, מנהלת הסניף ומיקי גולדווסר, יו"ר הסניף, עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני, וראש מינהל החינוך, אילן וקנין, בה דנו בהמשך חיזוק שיתוף הפעולה
פגישה לקראת יום ההתרמה השנתי של אגודת 'ניצן | צילום: עיריית נהריה

יום ההתרמה של אגודת 'ניצן' יתקיים מחר, ה-2.1.23, אגודת 'ניצן' הפועלת כמלכ"ר היא הארגון הגדול ביותר בארץ לטיפול בילדים ובבוגרים עם ליקויי למידה, קשב וריכוז. האגודה פועלת באמצעות כ-40 סניפים ברחבי הארץ, בהם מטופלים מדי שנה אלפי ילדים ובוגרים תוך מתן מענה לצרכיהם הייחודיים בכל שלבי החיים.

השנה אגודת 'ניצן' שמה לעצמה כמטרה לפתח ולהעצים את הכישורים החברתיים-רגשיים של ילדים ובני נוער. לצורך כך, אגודת 'ניצן' פיתחה את תוכנית Be friendly, הנותנת מענה זהה לילדים ובני נוער בעידן הרשתות החברתיות. התוכנית עוסקת בין היתר בהתמודדות עם קשיים חברתיים, חרמות ובריונות רשת ומסייעת בפיתוח תובנות וקידום דרכי התמודדות במצבים חברתיים, ויסות רגשות ופתרון בעיות. התוכנית יוצרת שפה שיש בה הזדהות, אמפתיה, חיזוק הביטחון והדימוי העצמי. התוכנית החדשה מועברת בקבוצות של עד 15 תלמידים בנוכחות מורה. המנחות מגיעות מעולם הטיפול והחינוך ועוברות הכשרה מתמשכת באגודת 'ניצן'. תוכנית Be friendly מאושרת על ידי משרד החינוך ופותחה על ידי ד"ר מלי דנינו, מנכ"לית אגודת 'ניצן'.

לקראת היום השנתי, התקיים מפגש בעיריית נהריה של הנהלת סניף 'ניצן' בעיר: יונה פליישר, מנהלת הסניף ומיקי גולדווסר, יו"ר הסניף, עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני, וראש מינהל החינוך, אילן וקנין, בה דנו בהמשך חיזוק שיתוף הפעולה שכולל פעילות של האגודה בבתי הספר עם דגש על הכשרת צוותי חינוך לצורך קידום יעדי שילוב והכלה וגישות לילדים עם לקויות למידה. לקראת שנת הלימודים הבאה, תתקיים ישיבת עבודה משותפת עם ראש מינהל החינוך וצוות פסג"ה לתכנון המשך חיזוק שיתופי הפעולה.

מנהלת סניף 'ניצן' בנהריה, יונה פליישר: "נפעל יחד להגביר מודעות להיבטים חברתיים באמצעות ביסוס והרחבת תוכנית Be friendly בבתי הספר. נכון להיום, פועלת התוכנית בשלושה בתי ספר בעיר ובשיתוף העירייה, הפעילות תשולב במוסדות חינוך נוספים. כמו כן נדון בפגישה נושא קידום שילוב מיטבי של תלמידים עם לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז בכיתות רגילות, בין השאר על-ידי חשיפה לאסטרטגיות למידה, התאמות לימודיות ומתן כלים למורים ולתלמידים כאחד".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "בשנים האחרונות קיים שיתוף פעולה מצוין של מינהל החינוך שלנו עם אגודת 'ניצן' שפועלת בעיר ומסייעת לילדים רבים וכן, נותנת כלים מקצועיים לצוותי החינוך ולהורים כדי לקדם, לסייע ולאפשר לכל ילדה וילד למצות את הפוטנציאל שקיים אצלו. אני רוצה להודות למיקי, ליונה ולצוות הסניף של 'ניצן' בנהריה על פעילותם המקצועית שמסייעת רבות לתמיכה חינוכית מקדמת ומשלבת של הילדים ובני הנוער במערכת החינוך בעיר נהריה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות