fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר חודש וחצי: נלכד ראש ארגון הפשע נידל אבו לטיף שחשוד בניסיון רצח

תם המצוד אחר החשוד נידל אבו לטיף כראש ארגון פשע ומבוקש מזה חודש וחצי בחשד לניסיון רצח, ומבוקש נוסף, עמאר דבאח, נתפסו עם עשרות אלפי דולרים ושקלים במזומן, בזמן שנסעו ברכב מסחרי משטחי הרשות הפלסטינית. יחד עם 3 נאשמים אחרים.
החשוד נידל אבו לטיף נעצר | צילום: דוברות המשטרה
החשוד נידל אבו לטיף נעצר | צילום: דוברות המשטרה

החשוד נידאל אבו לטיף תושב ראמה נעצר היום (ראשון) יחד עם החשוד עמאר דבאח תושב דיר אל אסד לאחר שהשניים היו מבוקשים לחקירה במשך חודש וחצי בעקבות ניסיון רצח של תושב דיר אל אסד.

הקורבן שהה במסעדה בישוב כפר יסיף והותקף באכזריות אשר תועדה במצלמות האבטחה.

3 נוספים בניסיון הרצח נעצרו בסמוך לארוע, חלקם בשדה התעופה נתב"ג כאשר ניסו להימלט מהארץ.

ארגון אבו לטיף הוא מחולל הפשיעה העיקרי באיזור הצפון וקשור לעבירות סחיטת דמי חסות, הטיית מכרזים, הצתות ואלימות.

השניים נעצרו כשהסתתרו ברכב מסחרי שנסע מכיוון שטחי הרשות לכוון כללי ראמה לאחר שהסתתרו במהלך התקופה האחרונה בשטחי הרשות הפלסטינאית. על גופם נמצאו עשרות אלפי דולרים ושקלים במזומן.

כמו כן נעצרו שני תושבי ראמה (43,24) שהסיעו את החשודים ברכבם. השניים צפויים להיות מאושמים בעבירת "סיוע לאחר מעשה", שהעונש בגינה הוא 3 שנות מאסר.

מעצרם של החשודים מביא לסיומו מצוד נרחב שבוצע על יד שוטרי מחוז צפון והובל על ידי ימ"ר צפון באמצעות מודיעין ואמצעים טכנולוגיים ובמסגרתו בוצעו עשרות פעולות חקירה וחיפוש, והושמו במעקב כל שערי היציאה מהארץ.

ומאוחר יותר בית משפט השלום בנצרת נעתר לבקשת חוקרי הימר של משטרת מחוז צפון והורה על הארכת מעצרם ב4 ימים ועד לתאריך 18/1/23

מעצרם של 2 החשודים הנוספים הוארך עד לתאריך 17/01/23.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות