fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל כואבת: חבריו של הדר פילו נפרדים

אבל כבד נפל על העיר בלילה שבין רביעי לחמישי, בעקבות מותו של הדר פילו, בן ה-17 שנהרג בתאונת אופנוע עצמית לפנות בוקר. צעיר נוסף שרכב על האופנוע נפצע קשה ופונה במסוק לביה"ח רמב"ם. חבריו נפרדו והקימו בביה"ס שבו למד פינת הנצחה לזכרו.
הדר פילו ז"ל שנהרג בתאונת אופנוע בכרמיאל | צילום מדף הפייסבוק
הדר פילו ז"ל שנהרג בתאונת אופנוע בכרמיאל | צילום מדף הפייסבוק

רוכב אופנוע הדר פילו, בן ה-17, תושב כרמיאל, נהרג ברביעי האחרון בתאונת דרכים עצמית בכביש 784, בין כרמיאל לשורשים.
בעקבות התאונה הועף הצעיר לתעלה ומותו נקבע במקום על ידי הצוות הרפואי שהגיע לזירת האירוע.
צעיר נוסף בן 18 שרכב על האופנוע, גם הוא מכרמיאל, נפצע באורח קשה ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה.
חובש בכיר במד"א, אחמד בדארנה, סיפר: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את האופנוע על הכביש ולא היה במקום פצוע. מעבר לגדר ההפרדה ראינו מספר פרטי לבוש והבנו שהפצוע ככל הנראה נפל לוואדי שבצד הדרך.
"יחד עם הפרמדיק ובאמצעות אמבולנס 4×4 ירדנו לשטח ולאחר סריקות איתרנו את שני הרכובים. צעיר כבן 17 היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעות קשות מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.
"הפצוע השני שנפגע באורח קשה סבל מפציעות קשות, הרדמנו והנשמנו אותו וחילצנו אותו לנקודת חבירה עם מסוק צבאי שפינה אותו לביה"ח כשמצבו קשה".

זירת האירוע סמוך לכרמיאל | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע סמוך לכרמיאל | צילום: תיעוד מבצעי מד"א


אבל כבד נפל על העיר עם דבר הידיעה על מותו של הדר פילו
ראש העיר, משה קונינסקי: "התעוררנו הבוקר (ד') לבשורת איוב. בן כרמיאל בתאונת דרכים הלילה. בשעה זו נתאחד כולנו לחבק וללוות את משפחתו היקרה ונתפלל לרפואה שלמה לחברו הכרמיאלי שנפצע קשה ומטופל בדקות אלו בבית החולים. הערב ב- 21:00 נפקוד את בית העלמין בכרמיאל ונלווה את הדר במסעו האחרון. יהי זכרו ברוך. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים"
הדר ז"ל היה הבן הצעיר מתוך שלושה, בנם של סיגל וישראל מכרמיאל. לא מזמן סיים את לימודיו בכיתה י"א בבית הספר אורט פסגות והתכונן לקראת שנת לימודיו האחרונה בבית הספר.
הדר היה נער אהוב מאוד על חבריו ופופולרי במיוחד, ריכז את תשומת הלב אליו בכל מקום שבו היה. רצה הגורל והוא נהרג כשעשה את הדבר האהוב ביותר עליו, כשרכב על אופנועו.
חבריו סיפרו כי, "הדר אהב לרכוב על האופנוע, זה היה מרכז חייו. הוא רכב עליו בכל הזדמנות שהיתה לו וגם עבד עם האופנוע בחברת שליחויות. הדר גם היה שחקן מצטיין בכדורעף שיחק עד לא מזמן בתפקיד מרכזי – ליברו, בקבוצות הנערים של אליצור כרמיאל, ילד טוב שתמיד עזר לחברים שלו, נתן מעצמו ומהלב שלו בלי לשאול שאלות".

הדר פילו, שחקן מצטיין בכדורעף | צילום: מדף הפייסבוק
הדר פילו, שחקן מצטיין בכדורעף | צילום: מדף הפייסבוק

מנהלת בית הספר אורט פסגות, שרה עובד: "הדר היה נער חברותי ואהוב מאוד על חבריו. ספורטאי מצטיין, עד לא מזמן שיחק בנבחרת כדורעף. תלמיד טוב ונעים הליכות. הבוקר התאספנו בבית הספר, מורים שלימדו אותו כאן, תלמידים שהוזמנו להגיע, לעבד את הטרגדיה. כל ההורים והתלמידים קיבלו הודעה מסודרת בעניין והוצע להם סיוע ותמיכה. בהמשך השבוע נמשיך ונלווה את הצוות והתלמידים וכמובן המשפחה".
בבית הספר הוקמה פינת הנצחה ובה תמונות ונרות נשמה שהודלקו לזכרו של הדר.
ברביעי בצהריים התקיים מועד ב' בבגרות בלשון, אך עקב האבל וההלם הכבד חלק מהתלמידים העדיפו פשוט לוותר על המבחן וסיפרו כי אינם מסוגלים לעבור אותו.
הלווייתו של הדר פילו התקיימה בבית העלמין בעיר. המשפחה יושבת שבעה ברחוב השדמה 63/1 כרמיאל.
הדר ז"ל הותיר אחריו שני הורים, אח ואחות בוגרים. יהי זכרו ברוך.

 

הדר פילו ז"ל על האופנוע שכל כך אהב | צילום: מדף הפייסבוק
הדר פילו ז"ל על האופנוע שכל כך אהב | צילום: מדף הפייסבוק
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות