fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית מעניקים תעודת הוקרה לראש עיריית נהריה

מנהל כללית מחוז חיפה וגליל מערבי נפגש עם ראש עיריית נהריה והודה לו על שיתוף הפעולה במאבק למיגור נגיף הקורונה
מנהל כללית רונן נודלמן לצד ראש העיר, רונן מרלי | צילום: דוברות כללית
מנהל כללית רונן נודלמן לצד ראש העיר, רונן מרלי | צילום: דוברות כללית

מנהל כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן, נפגש עם ראש העיר של נהריה, רונן מרלי והודה לו על שיתוף הפעולה במאבק למיגור נגיף הקורונה.

במהלך השנה עיריית נהריה סייעה בהקמת מתחמי הבדיקות והחיסונים, עודדה את התושבים להיבדק ולהתחסן, לשמור על כללי הריחוק, המסכות והבידוד.

"בשנה וחצי האחרונות אנו מתמודדים יחד עם הרשויות עם שגרה מאתגרת בעקבות הקורונה. מרגש לדעת שהשותפות בנינו ושיתוף הפעולה תורם לבריאות התושבים ואני מודה לראש העירייה ולצוותו על שיתוף הפעולה והעזרה. לצד שגרת הקורונה, אנו ממשיכים להרחיב ולשפר כל הזמן את השירותים והזמינות לטובת מטופלינו" שיתף נודלמן.

ראש העיר, רונן מרלי, הודה למנהל המחוז ובירך על המחווה "כללית היא השותפה הטבעית שלנו והיא לצידנו לאורך כל המאבק בנגיף הקורונה. אני מודה לכללית ולידידי, רונן, על המסירות, האכפתיות של הצוותים ועל המענה המיידי לטובת תושבי נהריה והסביבה".

למעלה מ- 2.5 מיליון איש התחסנו בכללית עד כה הודות לזמינות, לנגישות ולפריסת מתחמי החיסונים הרבים ברחבי הארץ הפועלים שעות רבות וארוכות. מבצע החיסונים של כללית הוא אחד המהירים והיעילים בעולם עם זמינות ונגישות מירבית למתחמים.

אנו קוראים לכל מי שטרם התחסן להגיע ולהתחסן, זהו הכלי שיש לנו להתמודדות עם מגיפת הקורונה.
"אנחנו קוראים למטופלינו להמשיך בטיפולים ובמעקבים. אנחנו כאן בשבילכם, שומרים על בריאותכם, שימרו גם אתם. אנו מאחלים בריאות ובשורות טובות" סיכם נודלמן

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות