fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: מתנדב בעל צרכים מיוחדים במרכז הרפואי לגליל זכה באות נשיא המדינה

עידו כהן, תושב קיבוץ גשר הזיו, שהינו בעל צרכים מיוחדים ומשמש זו השנה השנייה ככוח עזר במרפאות החוץ, זכה באות נשיא המדינה למתנדב.
עידו כהן עם מנהלת מרפאות החוץ, אילנית אלבז | צילום: המרכז הרפואי לגליל
עידו כהן עם מנהלת מרפאות החוץ, אילנית אלבז | צילום: המרכז הרפואי לגליל

בטקס חגיגי, שהתקיים היום (שני) במרכז מורשת בגין בירושלים, זכה עידו כהן, מתנדב בשירות הלאומי-אזרחי, באות נשיא המדינה למתנדב.

עידו, בן 22 מקיבוץ גשר הזיו בגליל המערבי, שהינו עם צרכים מיוחדים, משמש זו השנה השנייה ככוח עזר במרפאות החוץ, בניהולה של אילנית אלבז. בעקבות הצטיינותו הוא קודם לניהול ארכיון המרפאות.

בנימוקי הוועדה צוין, כי עידו מצטיין במוסר עבודה גבוה, לא חושש מאתגרים ועבר תהליך משמעותי בתקופת שירותו. עוד צוין, כי הוא שואף ללמוד כל העת ומבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר.

למרות שהקושי שלו כאדם עם צרכים מיוחדים מתבטא בעיקר ביצירת קשרים, הצליח עידו ליצור קשרים קרובים ומשמעותיים בעבודתו. בסיכום נימוקי הוועדה צוין, כי עידו הוא דמות המשמשת השראה בחברה הישראלית. את עידו ליוו בטקס בני משפחתו ומנהלת מרפאות חוץ, אילנית אלבז.

בטקס, שהתקיים ע"י רשות השירות הלאומי-אזרחי, הוענקו תעודות הצטיינות ל-30 מתנדבים מכל רחבי המדינה, מתוך 18 אלף בני שירות, כחלק משבוע ההצדעה למתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי-אזרחי.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, מסר כי הוא גאה מאוד הן בעידו והן במרכז הרפואי, שמשלב בשורותיו עובדים ומתנדבים עם צרכים ומיוחדים, שהינם שווים בין שווים.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות