fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: בית הספר לחינוך מיוחד עומר משגב נבחר כמוסד חינוך מצטיין

בית הספר האזורי עומר משגב לחינוך מיוחד נבחר כמוסד חינוך מצטיין מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך והומלץ לפרס החינוך הארצי.
ביה"ס עומר משגב | צילום: באדיבות בית הספר
ביה"ס עומר משגב | צילום: באדיבות בית הספר

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, אילנה נולמן, ויו"ר ועדת פרס החינוך במינהל, יעל הורוביץ, הודיעו היום לאורלי גלעד, מנהלת בית הספר האזורי עומר משגב לחינוך מיוחד שבמועצה האזורית משגב, כי הוא נבחר כבית ספר מצטיין של המינהל ואף הומלץ לפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ב.

"בית הספר נמנה על ארבעת האחוזים העליונים של מוסדות החינוך המצטיינים במינהל", אמרה נולמן, "הבחירה בבית ספרכם מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים. אנו גאים בכם".

מנהלת בית הספר, אורלי גלעד: "מרגש ומרחיב את הלב לראות את החינוך המיוחד בקדמת הבמה. "עומר משגב" הינו תיכון לחינוך מיוחד במודל של שותפות והשתלבות, בקמפוס החינוכי משגב. ההוקרה והמילים הטובות הן בזכות חשיבה ועשייה חינוכית עטופה במסירות ויצירתיות של צוות נפלא, עם "אור בעיניים". בימים מאתגרים אלה כל מנהלת ומנהל ראויים להערכה והוקרה".

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך מפקח על בתי ספר אזוריים, כפרי נוער ופנימיות חינוכיות  בכל הארץ. מידי שנה המינהל בוחר את מוסדות החינוך המצטיינים ביותר המייצגים עשייה חינוכית במיטבה. בין הקריטריונים שנבחנו: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל.

מוסדות החינוך נבחרו לאחר תהליך מעמיק של המלצות וסיורים שערכה ועדת הפרס, בראשות יעל הורוביץ וחבריה המפקחים שלמה יעקובסון, ג'ודי סגל, ענת זמל,  מירב טל, ומנהלת אגף חינוך בעמק חפר, ירונה פוליטי, כנציגת המועצות האזוריות.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו- כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו- כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות