fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו״ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס, ביקר בנהריה

יו״ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס, הגיע היום, יום שלישי, לביקור ופגישת עבודה בעיר נהריה, יחד עם ראש מועצת מעלה יוסף, שמעון גואטה.
יו״ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס, ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

את הביקור החל בעירייה וקיבל סקירה מראש העיר, רונן מרלי, על תנופת הפיתוח של נהריה, בין השאר בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה, התרבות והתייירות.

לאחר מכן, יצא לסיור במוקדים שונים בעיר והתרשם מקרוב מהתפתחות קו החוף וממגוון פרויקטים ברחבי העיר.

יו״ר המרכז לשלטון מקומי, חיים ביבס, ביקר בנהריה | צילום: עיריית נהריה

חיים ביבס: ״נהריה עוברת בשנים האחרונות שינוי אמיתי ומשמעותי שנראה היטב בשטח. יש פה מנהיגות ועשייה שמוביל רונן מרלי ומורגשת בכל פינה ובכל תחום. יש מנהיגות מקומית שמסייעת, מלווה ותומכת קדימה וזה חשוב להצלחת כל עיר בארץ. נהריה היא פנינה תיירותית ואטרקציה ברמה הלאומית שהולכת וצוברת תאוצה".

רונן מרלי: "אני מודה לחיים ביבס על הביקור בעיר. חיים פועל סביב השעון לאורך כל השנה לחיזוק ומיצוב הרשויות המקומיות בישראל בכלל ומסייע רבות גם לנו בנהריה. לשמחתי, יוזמות של המרכז לשלטון מקומי בתחומי החינוך, התרבות, הספורט והקהילה, מאפשרים לנו להרחיב את הפעילות שלנו לצד ההשקעה הממשלתית, דבר שמסייע מאוד גם לעיר נהריה, שנמצאת בתנופת פיתוח משמעותית מאוד ומהווה את העיר המרכזית בגליל המערבי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות