fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל דיסקין מפגיש תחבורה חכמה וסייבר ישראלי בצפון

סיימוטיב טכנולוגיות ערכה ערב meet up אשר עסק בנושא ״כשתחבורה חכמה וסייבר ישראלי נפגשים״.
יובל דיסקין יו"ר סיימוטיב ורם לוינסון מנכ"ל פארק הייטק בר לב | צילום: רונן שחר

האירוע התקיים בפארק הייטק צפון, בו בחרה חברת Cymotive להקים את השלוחה הצפונית שלה. במהלך הערב נערכה הרצאה מרכזית של יובל דיסקין יו״ר החברה ואחד ממייסדיה. בנוסף, נערכה היכרות עם מוצרים ויכולות  טכנולוגיות של החברה שהוצגו במספר דוכנים, וכן נערכה הרצאה על פרויקט טכנולוגי חדשני בו עוסקת החברה בימים אלו, בתחום הסייבר והתחבורה החכמה.

במהלך הרצאתו, סיפר דיסקין בין היתר על תהליך הקמת החברה, על תובנות ולקחים מהתהליך, ועל הממשק שבין עולם הרכב והסייבר ואיך הוא פוגש אותנו ביום יום. דיסקין הדגיש את חשיבות גיבוש הערכים גם בעולם העסקי, על חשיבות שילוב ההיי טק היהודי וההיי טק הערבי באופן שיעודד הקמת חברות משותפות בהן יפעלו זה לצד זה יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים, מה שיקרב ויחבר בין מגזרי האוכלוסייה השונים במדינת ישראל.

דיסקין הדגיש את חשיבות המגוון הדמוגרפי והתרבותי לשימור תרבות יצירתית וחדשנית, ואת החשיבות הרבה שהוא מייחס לכך עבור החברה הישראלית. לדבריו: ״מגוון תרבותי מסייע ביצירתיות. זהו חלק חשוב בכל חברה ולכן עלינו להמשיך לגייס עובדים מכל קשת החברה הישראלית. זה יסייע ליצירתיות ולחדשנות ויתרום רבות לחברה הישראלית״.

יובל דיסקין הביע הערכה רבה לחזון החברתי והכלכלי שמאחורי פארק ההיי טק בר לב, ואת תודתו לסיוע הרב לו  Cymotive זוכה מהצוות של הפרק בכל תחום אפשרי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות