fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: לאחר ניסיון החייאה של 20 דקות נקבע מותה של נערה בת 14

הצוות הרפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה נאלץ לקבוע את מותה של נערה בת 14, תושבת חיפה, שהובאה על ידי צוותי מד"א מטיול שנתי בגליל המערבי. ההודעה על מותה נמסרת ברגעים אלה למשפחתה.
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

היום, שלישי, הובאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה על ידי מד"א נערה בת 14, תושבת חיפה, כשהיא במצב אנוש ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותה.

הנערה שסבלה מבעיות לב, נמצאה מחוסרת הכרה בתוך רכב קארטינג באזור אגם מונפורט שליד מעלות, בזמן שהייתה עם בני כיתתה בטיול שנתי בגליל המערבי. צוותי מד"א ביצעו בה במשך כשעה החייאה בשטח ובהמשך הוכנסה לחדר טיפולים מורכב במיון ילדים, שם נמשכה ההחייאה כ-20 דקות נוספות, עד שהצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה.

בית הספר פרסם הודעת אבל: "אבל כבד ירד עלינו עם היוודע מותה בטרם עת של סוהא, בתו היחידה והאהובה של חברנו האהוב והיקר מונזאר זבאנה, תלמידת בית הספר האיטלקי במהלך טיול בצפון. מונזאר, כולנו המומים ומחבקים אותך ואת משפחתך, אנו נהיה לצדכם תמיד ונחבק אתכם לכל אורך הדרך הארוכה. לעום לא תצעדו לבד. כל אהבתנו ותנחומנו עימכם בשעה קשה זו".

אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות