fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה בכרמיאל: ויקטוריה בילדר בת ה-14 שמה קץ לחייה. בעירייה דוחים שמועות על חרם

תושבי כרמיאל מזועזעים מהבשורה שקיבלו אתמול (שני) לאחר שנודע על מותה הטרגי בטרם עת של ויקטוריה בילדר ז”ל, נערה בת 14 תלמידת כיתה ח’ בבית הספר “אורט כרמים” שבעיר. ראש העיר, משה קונינסקי אמר: "כולנו משתתפים בצער ובכאב של המשפחה, נלווה אותה בעת הקשה הזו ואנו מאחלים לבני המשפחה הרבה כוחות ונחמה ושלא ידעו עוד צער."
שמה קץ לחייה - ויקטוריה בילדר ז"ל מכרמיאל | צילום: מתוך האינסטגרם

אבל כבד בכרמיאל לאחר הבשורה שקיבלו אתמול (שני) על מותה הטראגי של תלמידת כיתה ח' ביה"ס אורט כרמים ויקטוריה בילדר ז"ל.

בעיריית כרמיאל הבהירו הבוקר (שלישי) שהשמועות כי מדובר בחרם אינן נכונות ועושות עוול לחבריה של ויקטוריה. העירייה: "כרמיאל המומה וכואבת את מותה הטרגי של תלמידת כיתה ח' בביה"ס אורט כרמים כרמיאל, ויקטוריה בילדר ז"ל. ליבנו עם המשפחה. צוותי מינהל החינוך והמינהל לשירותים חברתיים בעירייה יחד עם אנשי המקצוע ומשרד החינוך נותנים מענה מקצועי ורגשי לתלמידים ועושים כל שביכולתם על מנת לעטוף ולחבק את המשפחה, תלמידי בית הספר והצוות החינוכי. לנוכח הפצת שמועות בדבר חרם, חשוב להדגיש, כי לא רק שאינן נכונות, הן אף פוגעות בחבריה של ויקטוריה ז"ל. אנו משתתפים בצער המשפחה, מי יתן ולא יידעו עוד צער."

על פי הדיווחים, המקרה התרחש בזמן שהוריה ביקשו ממנה לבוא איתם לבית החולים על מנת לבקר קרובת משפחה אך היא ענתה בשלילה ואמרה להם “לכו אתם אני כבר אלך לבקר אותה מחר”. כששבו ההורים חזרה לביתם, נגלה לעיניהם המראה המטלטל כשבתם כבר לא בין החיים. לצוות מד”א שהוזעק למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה.

תלמידי בית הספר הוכו בהלם ואבל כבד ירד על העיר בעקבות המקרה הכואב והקשה ואמרו: "כולנו מזועזעים וללא מילים". ויקטוריה בילדר ז”ל הובאה אתמול (שני) למנוחות בבית העלמין בעיר. היא הותירה הורים ושלושה אחים.

ראש העיר של כרמיאל, משה קונינסקי, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "תושבים ומשפחות כרמיאל, בשם עיריית כרמיאל ובשם הנהגת ההורים העירונית., ברצוננו להודיע בצער רב על מותה הטראגי של תלמידת כיתה ח' ביה"ס אורט כרמים ויקטוריה בילדר ז"ל. עיריית כרמיאל, הנהגת ההורים העירונית והנהלת בית הספר כרמים משתתפים בצער ובכאב של המשפחה, נלווה אותה בעת הקשה הזו ואנו מאחלים לבני המשפחה הרבה כוחות ונחמה ושלא ידעו עוד צער. עיריית כרמיאל, הנהגת ההורים והנהלת ביה"ס כרמים מלווים את המשפחה כבר מהיוודע דבר מותה.

והוסיף: "עם היוודע הבשורה , נציגי מקצוע של הרשות, גורמים טיפוליים: שפ"ח, והפיקוח במשרד החינוך חברו יחד על מנת לתת מענה מיטבי למשפחה כמו כן, נערך תדריך שיח בכיתות עם התלמידים בבית הספר. היום הצוות החינוכי יקיים שיחות בכיתות על האירוע בהן ניתן לתלמידים מקום להביע רגשות, תחושות, חששות ולקבל נקודות מבט מאוזנות ככול הניתן כמו גם כלים ודרכי התמודדות במצבי משבר. חשוב להיות אמפתיים וקשובים בעת הזו לצורך הרגשי של הילדים, לאפשר להם לשוחח על האירוע מבלי להביע עמדה ולעודד אותם לפעילות וחזרה לשגרה. בכל התלבטות , שאלה או דאגה צוות המינהל לשירותים קהילתיים ,הפסיכולוגים העירוניים והצוות החינוכי של בית הספר עומדים לרשותכם. משפחת בילדר, משפחת כרמים, מי יתן ולא תדעו עוד צער!"

מבית הספר אורט כרמים נמסר: “משפחת “אורט כרמים” משתתפת בצערה העמוק של משפחת בילדר ומחבקת אותה בשעתה הקשה בעקבות מותה בטרם עת של תלמידתנו היקרה ויקטוריה בילדר . יהי זכרה ברוך. מנהל ביה”ס כרמים והצוות החינוכי”.

יש לציין כי יש מספר גופים המעניקים סיוע במקרים כאלה. לכל עזרה ניתן לפנות לער”ן (עזרה ראשונה נפשית) בטלפון שמספרו – 1201 – המוקד פעיל 24/7.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות