fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: אלינה אומנסקי מנהריה היא אחת מההרוגות בתאונה בגאורגיה

הותר לפרסום כי אלינה אומנסקי, בת 36 מנהריה, היא אחת מההרוגות בתאונת הדרכים הקטלנית בגאורגיה שהתרחשה ביום שישי האחרון. הלווייתה צפויה להתקיים היום אחר הצהריים בבית העלמין בעיר
אלינה אומנסקי | צילום באדיבות המשפחה
אלינה אומנסקי | צילום באדיבות המשפחה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

אלינה אומנסקי, תושבת נהריה בת 36, נהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית בגיאורגיה בסוף השבוע האחרון – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. ארונה הגיע אמש ארצה והלווייתה צפויה להתקיים היום אחר הצהריים בבית העלמין בנהריה.

"היא הייתה אישה מדהימה, אמיתית ונאמנה", ספד לה בעלה סטאס. "היא תמיד ידעה להגיד את הדבר הנכון ואף פעם לא שיקרה – לטוב ולרע".

"היא הייתה המנוע של הבית, ידעה לדחוף קדימה. תמיד הייתי אומר 'אם לא את, אני לא יודע איפה אני הייתי'. היא תמיד רצתה להספיק לעשות דברים. תמיד רצתה לראות את העולם, לצאת ולבלות עם חברים ולהיות עם הילדים. המשפחתיות הייתה חשובה לה מאוד. עברנו עכשיו לדירה חדשה והיא תכננה שנתחיל לעשות ארוחות משפחתיות ביחד. היא עוד לא כל כך הספיקה להנות מהבית הזה".

עיריית נהריה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה: "תושבי נהריה, ראש העיר, רונן מרלי וחברי מועצת העיר, מחבקים את בני משפחת אומנסקי ומשתתפים בצער המשפחה, שאיבדה את יקירתם אלינה, בתאונת הדרכים הקשה שאירעה בגאורגיה ביום שישי האחרון. צוותי מינהל החינוך, השירות הפסיכולוגי החינוכי, אגף השירותים החברתיים וצוותי החינוך בעיר תומכים ומלווים את המשפחה בשעה קשה זו. יהי זכרה של אלינה ברוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות