fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת הכנסת ענבר בזק הגיעה לביקור בנהריה

חברת הכנסת ענבר בזק ('יש עתיד'), הגיעה לביקור בנהריה, בפגישה עם ראש העיר, רונן מרלי, שמעה על תנופת הפיתוח של העיר בכלל התחומים, בדגש על תחומי החינוך, הקהילה, התשתיות, התעסוקה, הבריאות והתיירות.
חברת הכנסת ענבר בזק הגיעה לביקור בנהריה | צילום: עיריית נהריה

נושא מרכזי בו עסקה הפגישה היה אזור התעסוקה החדש שיבנה סמוך לביה"ח בעיר, שהתוכנית להקמתו אושרה בשבוע שעבר ע״י הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.
חברת הכנסת התרשמה מהנעשה בעיר והבטיחה כי תסייע במספר נושאים שהועלו על ידי הרשות.

ח"כ ענבר בזק: ״שמחתי להיפגש עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי וצוותו. אנו עומדים בקשר לאורך כל השנה ואני שמחה לסייע לעיר נהריה באתגרים העומדים בפניה ובפני תושבי הצפון כולם. נהריה התפתחה מאוד בשנים האחרונות ונמצאת בתנופת צמיחה גדולה ומשמחת, לצד שדרוג משמעותי של תשתיות התחבורה הציבורית, החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, הפנאי והתרבות. לצערי, נושא התעסוקה דורש סיוע ממשלתי. שמעתי מראש העיר ומהצוות המקצועי על אתגרי הפיתוח העומדים בפני אזור התעסוקה 'משולש בן עמי' שאושר בשבוע שעבר ולקחתי על עצמי לפעול להסרת חסמים ולקידום העבודות לתחילת הקמתו״.

ח״כ בזק הוסיפה, כי תושבי הצפון זכאים לאותם תנאים כמו יתר תושבי מדינת ישראל. ״אני מאמינה שהממשלה הבאה שתורכב על-ידי רה״מ יאיר לפיד, תמשיך לפעול לתיקון המדיניות וצמצום הפערים, מגיע לנו בדיוק את אותם התנאים המגיעים לכל אחד מתושבי המדינה", הוסיפה ח״כ בזק.

ראש העיר, רונן מרלי: ״אני רוצה להודות לח״כ בזק על הביקור ועל הסיוע לקידום העיר לאורך השנה כתושבת הגליל בכנסת. הפעילות הרבה שלה לעידוד ופיתוח התעסוקה, הרחבת כביש 6 עד שלומי וצמצום פערים בבריאות הן משימות לאומיות שיחזקו את נהריה, את הגליל כולו ואת מדינת ישראל בכלל״.

חברת הכנסת ענבר בזק הגיעה לביקור בנהריה | צילום: עיריית נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות