fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה סופי: ביום ראשון תוסר חובת עטיית המסכה בשטח פתוח

שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה הערב (חמישי) את מנכ"ל משרדו, חזי לוי, לחתום על הצו שיאפשר להסתובב בלי מסכות בשטח פתוח כבר ביום ראשון הקרוב, ה-18 באפריל.
זה סופי: המסכה תוסר בשטח פתוח | צילום: pexels-norma-mortenson

כפי שדיווחו לכם בתחילת החודש כי ככל הנראה, מיד לאחר יום העצמאות, נוכל להפסיק לעטות מסכות באוויר הפתוח. ההחלטה הייתה לא סופית ובמשרד הבריאות היו מעוניינים להתחיל כבר בתחילת אפריל, אך חששו מהתקהלות באירועי יום העצמאות.

הערב, (חמישי) יום העצמאות, שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה את מנכ"ל משרדו, חזי לוי, לחתום על הצו שיאפשר להסתובב בלי מסכות בשטח פתוח כבר ביום ראשון הקרוב, 18.4.

במשרד הבריאות והשר אדלשטיין ציינו כי ההנחיה יצאה לאחר שעמדתם של אנשי המקצוע בעניין התחלואה הנמוכה התקבלה, אך מדגישים כי בשטח סגור עדיין חייבים לעטות מסכה. "לאחר שאנשי המקצוע הגיעו למסקנה כי הדבר לא נצרך עוד בשטח פתוח, החלטתי לאפשר את הורדת המסכות בהתאם להמלצתם", מסר השר.

"רמת התחלואה בישראל נמוכה מאוד הודות למבצע החיסונים המוצלח של ישראל, וכך ניתן לבצע הקלה נוספת. אני מבקש מכם עדיין להיות מצוידים במסכה לצורך כניסה למבנים סגורים. יחד נשמור על תחלואה נמוכה". סיכם השר.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות