fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרחפנים שעוקבים אחריכם בנהריה

נשמעים להנחיות – מצילים חיים. גם בנהריה.
תדרוך מפקדת התחנה. צילום: דוברות המשטרה
רחפנים לאיתור התקהלויות צילום: דוברות המשטרה

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: ביום חמישי דיווחנו לכם על השקת פעילות הרחפנים בעיריית נהריה, ובמהלך סוף השבוע, החלו שוטרי תחנת משטרת ישראל בנהריה בהפעלת הרחפנים בעיר, על מנת לוודא שאין התקהלויות אסורות או שוטטות המסכנת את בריאות הציבור, ואף כשנדרש כרזו לציבור לשוב אל ביתו.

שוטרי תחנת נהריה פעלו במהלך סוף השבוע במקומות מרכזיים בעיר, בין השאר, בשדרות הגעתון, הטיילת ולאורך קו החוף, על מנת לוודא שהציבור ממלא אחר התקנות למען בריאותו ובמקרים בהם אתרו אנשים, כרזו להם ממרחק באמצעות הרחפן לשוב אל בתיהם.

בתוך כך, שוטרי התחנה ערכו סריקות במרחבים הציבוריים, לצד הגברת בדיקות יוזמות במחסומים מדלגים לאורך הצירים, במקביל לשגרת הפעילות המשטרתית המתנהלת כל העת, כאשר מפקדת התחנה, סנ"צ מרי דניאלי הדגישה בפני הכוחות, לסייע לציבור, להסביר לתושבי העיר והסביבה בדבר התקנות והגבלות התנועה למען בריאותם, לצד אכיפה חסרת פשרות במקרים בהם תהא הפרה בוטה.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים: המשטרה קוראת לציבור לעקוב אחר התקנות החדשות ולפעול לפיהן למען הבריאות של כולנו, ובכדי לבלום יחד את המשך התפשטות המגפה בישראל.

המשטרה מבקשת לחדד כי בימים האחרונים נרשמים עומסים חריגים בעקבות ריבוי פניות לבקשת מידע למוקדי החירום של המשטרה, ולכן קוראים לציבור לשמור את מוקד 100 לשיחות חירום בלבד. כל בקשה למידע יש להפנות למוקד 110 שעוסק בזה.

 

קראו עוד בחדשות נהריה והסביבה! לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות