fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרוג בן 62 ופצועה קשה בתאונת אופנוע בצומת שבי ציון

המשטרה פתחה הבוקר (ש') בחקירת נסיבות תאונה קטלנית בצומת שבי ציון-מזרעה, בין רכב מסחרי לקטנוע עם 2 רוכבים, במסגרתה נקבע מותו של נהג הקטנוע. רוכבת נוספת שהיתה עימו, נפצעה באורח קשה ופונה לביה"ח.
תאונת דרכים קטלנית בצומת שבי ציון (צילום: דוברות מד"א)

הבוקר, שבת, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על אופנוע עם 2 רוכבים שנפגע מרכב בכביש 4 בצומת שבי ציון לכיוון צפון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בן 62 ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה אישה כבת 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת.

חובש בכיר במד"א סמיח עבד אל קאדר ופראמדיק מד"א ניזאר ג'יריס סיפרו: "2 הרוכבים שכבו על הכביש בסמוך לאופנוע כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות רב מערכתית. רופא שנתקל בתאונה ביצע בגבר שהיה ללא דופק ונשימה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולאחר מאמצי ההחייאה נקבע מותו. הרוכבת השניה טופלה בשטח ופונתה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבה קשה והיא מורדמת ומונשמת. נוסעי הרכב שהיה מעורב בתאונה נבדקו ע"י הצוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים."

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי "הרוכבת שנפגעה באורח קשה (כרגע מוגדרת פלונית-אלמונית) והיא הוכנסה לחדר ההלם ועוברת צילומי הדמיה."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות