fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הערב בנהריה: שר החינוך יואב גלנט העניק 1060 מחשבים לילדי העיר

שר החינוך, יואב גלנט, הגיע הערב (חמישי) לנהריה, על מנת להעניק מחשבים ניידים חדשים לתלמידי העיר, במסגרת הפרויקט הארצי שיזם לחלוקת 150 אלף מחשבים ניידים עבור ילדי ישראל אשר אין בביתם מחשבים.
שר החינוך, ראש העיר נהריה ומנהלת בי"ס אוסישקין | צילום: אלאונורה שילוב, לע״מ
שר החינוך, ראש העיר נהריה ומנהלת בי"ס אוסישקין | צילום: אלאונורה שילוב, לע״מ

בהתאם לתוכנית הארצית שמוביל שר החינוך, יואב גלנט ובהמשך לפגישה של השר שהתקיימה בחודש אוקטובר עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, תחל חלוקה הדרגתית של 1060 מחשבים לבתי הספר בעיר, שיינתנו לתלמידים שאין בבתיהם מחשבים.

חלוקת המחשבים מתבצעת על פי מיפוי שערכו מנהלי בתיה"ס. בטקס שהתקיים בבי"ס אוסישקין נכחו: ראש העיר, רונן מרלי, מנכ"ל העירייה, אלי אלבז, ראש מינהל חינוך, אילן וקנין, ומנהלת בי"ס אוסישקין, אילנית פיטרושקה.

דברי ראש העיר, רונן מרלי ומנהלת בי"ס אוסישקין, אילנית פיטרושקה

שר החינוך יואב גלנט אמר במהלך הטקס: ״נהריה מתפתחת בכל התחומים ובהם מערכת חינוך שמגיעה להישגים רבים. הצלחה זו מגיעה בזכות מורים מסורים, מנהלים איכותיים והנהגה מחויבת, בראשותו של ידידי הוותיק, ראש העיר רונן מרלי, שמשקיע בחינוך ילדי נהריה. כשר הבינוי והשיכון דאגתי לפיתוח נהריה כאשר חתמתי על הסכם גג וכעת יחד עם ראש העיר נדאג לפיתוח מערכת החינוך בעיר. בשבועות הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור כל ילדי ישראל דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במשרד החינוך״.

שר החינוך יואב גלנט הערב בנהריה

במהלך הטקס השר התייחס לפערים הדיגיטליים במערכת החינוך ואמר: "התוכנית הלאומית שהשקנו – ׳כיתה דיגיטלית׳ -מהווה נדבך מרכזי במימוש המחויבות שלנו לצמצום פערים במערכת החינוך. כביטוי למחויבותנו זאת, הצבתי יעד מרכזי עם כניסתי לתפקיד: לאפשר לכל תלמיד בישראל, ללא הבדל דת, מקום מגורים או מצב סוציו-אקונומי, את הכלים המיטביים להצליח ולפרוח. תוך השקעת משאבים חסרי תקדים בהיקפם, אנו מצויים בעיצומם של הקצאת רבבות מחשבים ניידים, התקנת תשתיות טכנולוגיות חדשניות בבתי הספר, ביצוע הכשרות של צוותי החינוך וביסוסו של מאגר תוכן דיגיטלי עשיר ומגוון. מחשב לכל ילד, בעידן הקורונה ובכלל, הוא תנאי בסיסי להצלחה ואנו מובילים מאמץ ראשון מסוגו ליישמו במהלך השנה הקרובה״.

שר החינוך יואב גלנט וראש העיר רונן מרלי בזמן הענקת המחשבים | צילום: אלאונורה שילוב, לע״מ
שר החינוך יואב גלנט וראש העיר רונן מרלי בזמן הענקת המחשבים | צילום: אלאונורה שילוב, לע״מ

משרד החינוך יפעל לחלק את המחשבים ואת הטלפונים באופן צודק כדי להבטיח צמצום פערים אמיתי ולתת מענה ראוי לתלמיד המגיע מרקע כללי מוחלש. אך, בד בבד יינתן מענה לתלמידים מרקע כלכלי חברתי בינוני וגבוה שהקורונה פגעה בפרנסת הוריהם והם מתקשים לכלכל את המשפחה.

ראש העיר, רונן מרלי: "החינוך בנהריה הוא מעל הכל ואני רוצה להודות לשר גלנט על מימוש הבטחתו מהפגישה שקיימנו להעניק לילדי נהריה למעלה מ-1000 מחשבים ניידים, שיאפשרו להם ללמוד במתכונת מקוונת. חלוקת המחשבים היא מיזם לאומי חשוב לצמצום פערים ולמיצוי היכולות של ילדי נהריה".

צפו בטקס הדלקת נר ראשון של חג החנוכה בביה"ס אוסישקין בנהריה, עם שר החינוך יואב גלנט, ראש העיר רונן מרלי ותלמידי בית הספר

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות