fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל: אדם חשוד שתקף רופאה שטיפלה באשתו היולדת בטענה כי גרמה לה כאב בזמן הבדיקה

חשד למקרה נוסף של אלימות נגד הצוותים הרפואיים: בשישי האחרון התקבל דיווח ע"י רופאה שטיפלה באישה יולדת במרכז הרפואי בנהריה, ומסרה כי בעלה של היולדת, תושב מג'ד אל כרום בן 32, תקף אותה. החשוד נעצר לחקירה במשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

ביום שישי האחרון, התרחש במרכז הרפואי לגליל בנהריה אירוע חמור, במהלכו על פי החשד תקף בעל של יולדת את הרופאה שטיפלה באשתו, זאת בטענה כי בדיקתה של הרופאה גרמה כאב למטופלת.

על אף המעשה החמור, המשיכה הרופאה בטיפולה המסור, כל זאת בד בבד עם דיווח והגשת תלונה במשטרת ישראל.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום: "האלימות כלפי צוותים רפואיים היא רעה חולה שהפכה למגיפה. תקיפה פיזית כפי שאירעה ביום שישי האחרון, היא לא רק עבירה קשה, אלא גם חציית כל קו אדום. תקיפה של רופאה, המסייעת ליולדת בפעולה שהיא מטבעה רוויית כאב, כל זאת בצורה קשה ועל לא עוול בכפה, היא דבר בלתי נתפס, מעל ומעבר לכל דימיון".

פרופ' ברהום הודה למערך הביטחון של המרכז הרפואי ולשוטרי תחנת נהריה על הטיפול המהיר והמקצועי, והוסיף: "כולי תקווה שרשויות החוק יידעו להציב קו אדום בולט וברור. יש לעשות הכל כדי לשמור ולהגן על ביטחונם ובטיחותם של הצוותים הרפואיים".

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה תושב מג'ד אל כרום, בן 32, בתחנת המשטרה בנהריה בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

החקירה נמשכת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות