fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפכ"ל ביקר את השוטר הפצוע במרכז הרפואי לגליל

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, ביקר את רס"ב איציק אוזן, שוטר יס"מ גליל המאושפז במרכז הרפואי לגליל, ואשר נפצע בעת שהשתלט יחד עם צוותו על אדם שהתבצר בבית בכפר נחף, כשהוא חמוש בסכין.
מפכ"ל המשטרה משוחח עם רס"ב אוזן | צילום: רוני אלברט
מפכ"ל המשטרה משוחח עם רס"ב אוזן | צילום: רוני אלברט

ביום רביעי שעבר, 7.9, התקבל דיווח על גבר בשנות ה-60 לחייו, שהתבצר בביתו כשהוא חמוש בסכין. למקום הוזעקו כוח משטרה וצוות לניהול משא ומתן. בשל חשש לפגיעה בחייו ובחיי אחרים, פרץ הכוח המשטרתי לבית, שכלל גם את רס"ב אוזן. השוטר, שהבחין בחשוד שלא שיתף פעולה, ביצע לעברו ירי טייזר. במהלך ההשתלטות על החשוד נדקר השוטר ופונה למרכז הרפואי לגליל במצב בינוני. עם הגעתו נותח השוטר והועבר לאישפוז במחלקת כירורגיה א'.
במהלך ביקורו בביה"ח שמע המפכ"ל מהשוטר על הליך השיקום וההחלמה, והעניק לו ספר תהילים עם הקדשה אישית. המפכ"ל שיבח את תגובת השוטר בשטח, איחל לו החלמה מהירה ואמר שהוא יקבל מהמשטרה את כל המעטפת והסיוע הנדרשים.
את פני המפכ"ל קיבלו במחלקה מנהל המערך הנוירוכירורגי ומשנה לדיקן הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל, פרופ' ז'אן סוסטיאל; סגן מנהל מחלקת כירורגיה א', ד"ר כמאל חטיב, ועוזרת בכירה למנהל המרכז הרפואי, מיטל אשור.
ד"ר חטיב עידכן את המפכ"ל על מצבו הרפואי של השוטר, שנפגע בכתף ובבטנו, ואמר כי חל שיפור משמעותי במצבו והוא עשוי להשתחרר בהקדם.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות