fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המועצה האזורית מטה אשר שומרת על השמורה הימית וחופי הים

פגישה שהתקיימה השבוע במועצה האזורית מטה אשר עם נציגי קיימא בגליל המערבי והחברה הכלכלית בנושא שמירה על חופי הים. יובל אלון, יו"ר קיימא שומרי החוף והים אמר: "אני גם מאמין שתהליך של דילול שילוטו ועיצובו מחדש כמו גם תהליכים תכנוניים ואחרים שנעשים בסביבה הימית הגלילית יעוררו השראה, ילמדו ויוטמעו באזורים אחרים בארץ מדרום לנו".
המועצה האזורית מטה אשר שומרת על השמורה הימית וחופי הים | צילום: דוברות מטה אשר

השבוע התקיימה במועצה האזורית מטה אשר פגישה עם נציגי קיימא בגליל המערבי והחברה הכלכלית מטה אשר בנושא שמירה על חופי הים.

בין הנושאים שהועלו עלה גם נושא דילול שלטי ההסברה לאורך השמורה הימית בחופי ראש הנקרה, בצת ואכזיב.

במהלך השיחה הוצגה הערכה לגבי מספר השלטים הקיים היום ומתוך מחשבה על פגיעה בנוף הפתוח, והשארתו טבעי ונקי הוחלט על צמצום ודילול מספר השלטים בעיקר שלטים שכבר איבדו רלוונטיות וכן עיצוב מחודש של השלטים החלודים. בנוסף הוחלט על העברת האנדרטה לזכרו של און ברזילי לצד המזרחי של הכביש ובשיתוף המועצה והמשפחה כדי לא לפגום בנוף השמורה הימית.

יובל אלון, יו"ר קיימא שומרי החוף והים: "אני גם מאמין שתהליך זה של דילול שילוטו ועיצובו מחדש כמו גם תהליכים תכנוניים ואחרים שנעשים בסביבה הימית הגלילית יעוררו השראה, ילמדו ויוטמעו באזורים אחרים בארץ מדרום לנו. תודה לסילס לביליה, מנכ"ל החברה הכלכלית לאריק עפרון, אחראי חופים במועצה, לאייל מילר ראש המרחב הימי צפון ברט"ג ולכל השותפים במהלך. זוהי דוגמא מצויינת לתפקיד ארגוני הסביבה המקומיים ולשת"פ היחודי הסינרגי ולדיאלוג ארוך השנים שיש לנו עם המועצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות