fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם ותדהמה בעכו: ראש הקהילה היוונית האורתודוקסית – האב פילוסיוס מת בפתאומיות

כוחות מד"א הוזעקו אמש (ה') לטיפול באדם שנפל מגובה ברחוב ההגנה בעכו ומסרו כי הוא פונה במצב בינוני לביה"ח. מהמרכז הרפואי נמסר הבוקר (שישי) כי "עם הגעתו למרכז הרפואי לגליל, התברר כי הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית קשה ולמרבה הצער, חלה הידרדרות משמעותית במצבו וכעבור שעות ספורות קבעו הצוותים הרפואיים את מותו." 
ראש הקהילה היוונית האורתודוקסית - האב פילוסיוס | צילום: דוברות עיריית עכו

הלם ותדהמה בעכו לאחר שנודע אמש (חמישי) כי ראש הקהילה היוונית האורתודוקסית בעיר, האב פילוסיוס נפטר בתאונה פתאומית.

תחילה התקבל דיווח בשעות הצהריים במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו ברחוב ההגנה בעכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים למרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר 62 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.

הבוקר (שישי) מרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר: "הובא אתמול בשעת צהריים גבר בן 62, שנפל מגובה בעכו. עם הגעתו הוכנס הפצוע לחדר ההלם ולצילומי הדמיה, שלאחריהם התברר, כי הוא סובל מפגיעה רב-מערכתית קשה (ראש, חזה ואגן). במהלך הטיפול נאלצו הצוותים הרפואיים להנשימו ולהרדימו. למרבה הצער, חלה הידרדרות משמעותית במצבו וכעבור שעות ספורות קבעו הצוותים הרפואיים את מותו."

עיריית עכו וראש העיר, שמעון לנקרי משתתפים באבלה הכבד של העדה הנוצרית בעיר. לנקרי: ״האב פילוסיוס היה איש דת שוחר שלום, חבר אמיתי ומאוהבי העיר עכו. הוא יחסר לי מאוד ואני כואב את לכתו הפתאומי. זוהי אבידה קשה לקהילה היוונית אורתודוכסית בעיר ושולח להם תנחומים. יהי זכרו ברוך״.

ראש הקהילה היוונית האורתודוקסית – האב פילוסיוס | צילום: דוברות עיריית עכו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות