fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מצטייני השנה החדשה מנהריה: רב״ט שני מויאל ורס"ר גסן רזייב

גאווה לנהריה: רס"ר גסן רזייב, מפקד ניסויי רק"ם באתר הניסויים של יחידת נס"א, מצטיין ראש אט"ל לרגל ראש השנה. ורב״ט שני מויאל, מש״קית ת״ש בחטמ״ר עציון, מצטיינת מפקד חטיבה מרחבית 'עציון' לראש השנה. ישר כוח והמון הצלחה.
המצטיינים מנהריה: רב״ט שני מויאל ורס"ר גסן רזייב | צילום: באדיבות דובר צה"ל
רב״ט שני מויאל, מש״קית ת״ש בחטמ״ר עציון, מצטיינת מפקד חטיבה מרחבית 'עציון' לראש השנה. שני קיבלה הצטיינות על עבודתה הקשה ומילוי תפקידה על הצד הטוב ביותר.

מויאל בת 20, נולדה בלוס אנג׳לס ועברה בגיל 11 לנהריה, היא הייתה חניכה במכינה הקדם צבאית ״קול עמי״ ולאחר מכן התגייסה, במאי 2020. שני עברה טירונות והכשרה ומיד אחריהם שובצה בחטיבת עציון.

היא אחראית על תנאי השירות של למעלה משישים חיילים בחטיבה מלא פחות משישה אגפים שונים, ומסייעת להם ככל הנדרש בכדי שיוכלו להתמקד ולהצליח בשירותם הצבאי.

״התפקיד מאתגר אותי, במסגרת התפקיד יוצא לי ללמוד מכל האוכלוסיות בחברה הישראלית", משתפת מויאל, "התפקיד דורש ממני לתת מענה לצרכים של כל אחד מהחיילים ולתת להם את מלוא תשומת הלב שמגיעה להם.״

שני שיתפה את תחושותיה כשקיבלה את הצטיינות ממח"ט 'עציון' על עבודתה הקשה, החרוצה והמוערכת, "אני מאוד מתרגשת ושמחה. עבורי התפקיד מאוד משמעותי וחוויתי וכיף לקבל פרגון על עבודה שאני נהנית לבצע. אני מלאה גאווה, תודה רבה!"

ישר כוח, נאחל לה המון בהצלחה!

רב״ט שני מויאל, מצטיינת מנהריה | צילום: באדיבות דובר צה"ל
רס"ר גסן רזייב, מפקד ניסויי רק"ם באתר הניסויים של יחידת נס"א (ניסויים ואבטחת איכות) ברמת הגולן, מצטיין ראש אט"ל לרגל ראש השנה! גסן בן ה-33, מתגורר בנהריה יחד עם אשתו אילנה ושני ילדיהם.

הוא החל את שירותו הצבאי בשנת 2007 ביחידת הניסויים של החט"ל (החטיבה הטכנולוגית ליבשה), כחייל בצוות ניסויים בתחום אוטומטיבי, האמון על פירוק והרכבת רק"ם על כלל מרכיביו.

לאחר כניסתו לקבע בשנת 2010 ועד היום, משרת רזייב כמפקד ניסוי רק"ם ביחידת נס"א. במסגרת תפקידו עבר הכשרות וקורסים רבים, והפך להיות המפקד האחראי על ביצוע ניסויים ואחזקה למגוון רחב מאוד של רק"ם באתר. תפקיד זה כולל פיקוח, תפעול, ניתוח תוצאות הניסוי, ייעוץ והובלת שיפורים בנושא ועוד מגוון רחב של עיסוקים אשר מבטאים את כישוריו האינטלקטואלים ומעלותיו של גסן.

רס"ר גסן רזייב משתף: "התפקיד הוא מאוד ורסטילי ורחב היקף, לי באופן אישי הוא נותן סיפוק רב, אנחנו מבצעים שיפורים ושדרוגים בכלל דגמי הרק"ם הקיימים בצה"ל ברמה המקצועית ביותר על מנת להבטיח שהחייל בקצה יהנה מכלי הרק"ם וזאת כמובן בפן הבטיחותי והאיכותי ביותר".

רס"ר רזייב נבחר לקבל אות מצטיין ראש אט"ל על מסירותו ואחריותו לאורך דרכו המקצועית.

ישר כוח, נאחל לו המון בהצלחה!

רס"ר גסן רזייב, מצטיין מנהריה | צילום: באדיבות דובר צה"ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות