fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה בנהריה: אליפות אירופה בג'יו-ג'יטסו תתקיים ביולי הקרוב בעיר

איגוד הג'יו-ג'יטסו האירופי בחר בעיר נהריה לאירוח אליפות אירופה לבוגרים ואת אירוח 'גביע השלום' שיתקיים לראשונה בישראל.
 לוגו התחרות | צילום: דוברות עיריית נהריה
 לוגו התחרות | צילום: דוברות עיריית נהריה

עם סיומה של אליפות אירופה, נהריה תארח ב-11.7 גם את 'גביע השלום' שנערך לראשונה בארץ בהשתתפות משלחות ממספר מדינות ערביות ובהן מרוקו, ירדן, אבו דאבי וקטאר שעבורם זהו ביקור ראשון בישראל.

25 משלחות שיכללו כ-550 ספורטאים ומאמנים יגיעו לאליפות שתחל ב-5.7 ותימשך עד ה-12.7 בהיכל הספורט העירוני בעין שרה, בו יוקמו מספר זירות קרב שיאפשרו קיומן של התחרויות במקביל במשקלים השונים.

מנכ"ל איגוד הג'יו-ג'יטסו הישראלי, אלי פופלינגר: ״אני מודה לראש העיר, רונן מרלי על שהסכים לארח את התחרות. אנחנו מקדמים יחד עם משה שטרית, מנהל מחלקת הספורט בעירייה ובשיתוף האיגוד האירופי את האירוע החשוב בענף שמושך תשומת לב רבה בעולם״.

מנכ"ל האיגוד הישראלי, אלי פופלינגר ומקס דרי, חבר הנהלת האיגוד הישראלי, נפגשו עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי בלשכתו ובישרו לו על הבחירה בנהריה כזו שתארח בישראל את האליפות החשובה בענף הג'יו ג'יטסו ובהמשך את 'גביע השלום' שזוכה לסיקור תקשורתי בינלאומי במדינות רבות באירופה ובאסיה עם מתחרים מובילים ברמה העולמית בענף הג'יו-ג'יטסו.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״מדובר באירוע חשוב ברמה המקומית והבינלאומית. עשרות משלחות שיגיעו ארצה להתחרות וליהנות מהעיר נהריה. זה תחרות שמקדמת ספורט, חינוך, תרבות ותיירות ואני שמח כי נבחרנו להיות הפנים של מדינת ישראל באירוח תחרות ספורט בינלאומית בהשתתפות מאות ספורטאים וצוותי אימון.

תחרות גביע השלום תתקיים בתקופה בה מתרחב מעגל הקשרים הבינלאומיים של ישראל עם מדינות ערביות וזה כבוד גדול לראות אותן מגיעות לנהריה״.

 לוגו התחרות | צילום: דוברות עיריית נהריה
לוגו התחרות | צילום: דוברות עיריית נהריה

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות