fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היוזמה המרגשת של הודיה מעמותת בית הגלגלים

30 צעירים עם מוגבלות פיזית מעכו והסביבה מחזירים אהבה לקהילה, במסגרת יוזמה משותפת של החברה למרכזים קהילתיים, עיריית עכו ועמותת בית הגלגלים.
מתנדבים בקהילה | צילום: החברה למרכזים קהילתיים עכו
מתנדבים בקהילה | צילום: החברה למרכזים קהילתיים עכו

החברה למרכזים קהילתיים עכו, מבית החברה למתנ"סים הארצית, בשיתוף העירייה ועמותת בית הגלגלים הקימו את המועדון החברתי, המהווה מקום מפגש חברתי לצעירים בגילאי 21-40 המתמודדים עם מוגבלות פיזית.

מדובר ב-30 צעירים מעכו והצפון כולו, שהמועדון מהווה עבורם מרחב חברתי מכיל, מאפשר ומצמיח, הנפגשים אחת לשבועיים במרכז הקהילתי בית היימן, ושם הם מעלים יוזמות ועושים ומעבירים פעילויות, הנקבעות על-ידי מספר ועדות פעולה. פעילות המועדון מלווה באנשי מקצוע ומתנדבים שמסייעים להם להגשים את רצונותיהם וחלומותיהם.

כך לדוגמא הודיה עמר, אחת הצעירות המשתתפות בפרויקט, המתניידת כל חייה באמצעות כיסא גלגלים, הרגישה שמעבר למה שהיא מקבלת מהקהילה, היא רוצה גם לתרום. היא יזמה איסוף וקנייה של מוצרי מזון, אריזתם וחלוקתם לקשישים בודדים בעכו לקראת חג הפסח.

שאר המשתתפים התלהבו ונסחפו אחרי היוזמה הנפלאה ובשבוע שעבר קנו מוצרים רבים וארזו אותם באהבה עבור הקשישים, מתוך חשיבה עליהם ומתוך מטרה לעשות עבורם משהו טוב, בתקופה מורכבת של קורונה וריחוק חברתי.

המועדון ממשיך וקולט אליו עוד צעירים שרוצים לקחת חלק בפעילות המבורכת ועל הדרך גם לתרום חזרה לחברה הנפלאה הנמצאת כאן בעכו. לפרטים נוספים: 04-6753002

 

מתנדבים בקהילה | צילום: החברה למרכזים קהילתיים עכו
מתנדבים בקהילה | צילום: החברה למרכזים קהילתיים עכו

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות