fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: לוחם שלד"ג דב כוגן נפל בעזה

צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל נוסף היום (ה'), רס״ר (מיל׳) דב משה כוגן, בן 32 מנוב, במקור ממעלות תרשיחא. כוגן הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תתקיים הלילה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.
לוחם שלד"ג דב כוגן נפל בעזה | צילום: דוברות עיריית מעלות תרשיחא

צה"ל התיר לפרסום את שמו של רס״ר (מיל׳) דב משה (דובי) כוגן, בן 32 מנוב, במקור ממעלות תרשיחא. כוגן הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר: " העירייה משתתפת בצערה של משפחת כוגן היקרה עם נפילתו בקרב בחזית הדרום של בן העיר מעלות תרשיחא רס"ר דב משה (דובי) כוגן ז"ל, לוחם יחידת שלד״ג, בן מאיר שמעון ז"ל וחיה שתיבדל"א, שנפל בקרב גבורה מול האויב המר בעזה. קהילת העיר מעלות תרשיחא מחבקת את האם היקרה חיה ואת משפחת המנוח בשעתה הקשה ושולחת את תנחומיה הכנים. מי יתן ולא תדעו עוד צער ודאבה"

בארגון "ישראל שלי" נפרדו מכוגן גם כן: "דובי כוגן, לוחם שלדג. מטובי הארץ, מטובי העם. אבא ל-3 ילדים, בן 32, נפל בקרבות בעזה. בן העיר מעלות, תושב נוב, עובד תעשייה אווירית. נצר למשפחה עם הרבה זכויות בתעשיות הביטחוניות בישראל. בראש מורכן אבל גאה ונחוש, נפרדים ממך הערב".

ההלוויה תתקיים היום יום חמישי כ"ה במר חשוון התשפ"ד – 9 בנובמבר 2023 בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

יושבים שבעה בבית משפחת כוגן, בכתובת רחוב יקינטון 2, מעלות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

יהי זכרו ברוך! הי"ד

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות