fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הביוב זורם לחופי הים בנהריה והעיריה אינה מזהירה את התושבים

עיריית נהריה מתעלמת מחובתה ואינה מודיעה למשרד הבריאות על תקלה בביוב העירוני הזורם לחופי הרחצה וגם לאחר הודעת משרד הבריאות על כך, אינה מודיעה לתושבי העיר ומסכנת את בריאותם
חוף גלי גליל | צילום קובי הרצשטרק

משרד הבריאות הודיע הבוקר לעיריית נהריה, על ביוב הזורם לחופי הרחצה בעיר כתוצאה מתקלה ועל חשש לזיהום החוף הנפרד "שירת הים" וחוף הרחצה המרכזי של העיר "גלי גליל".

על עיריית נהריה חובה להודיע למשרד הבריאות באופן מידי על תקלה הגורמת לזרימת מי ביוב לים, להתריע בפני תושבי העיר ולאסור רחצה בחופים באופן מיידי, מה שלא התבצע.

משרד הבריאות שמכיר את התנהלות העיריה ממקרים קודמים, הדגיש וחזר והדגיש בפנייתו: "כידוע לכם חובתכם להודיענו לאלתר בדבר זרימות כנ"ל".

מוסיף ומתריע משרד הבריאות בפנייתו לעיריה: "התנהלותכם בנושא עלולה לסכן את בריאות הציבור".

פנייתו של משרד הבריאות הופנתה ליוסי בנג'ו מנהל חופי הרחצה בנהריה, לרונן מרלי ראש העיריה ולמר רפי מלכה סמנכ"ל תפעול בחברה הכלכלית נהריה.

כידוע מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית בנהריה האחראית על תפעול החופים הוא אלי אלבז, המשמש גם כמנכ"ל העיריה מה שמהווה ניגוד עניינים, כפי שמבקר המדינה כבר קבע בעבר.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות