fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמלאי המשטרה במפגני תמיכה למען השוטרים

איגוד גמלאי המשטרה הגיעו למשטרת נהריה כדי לתמוך בשוטרים, לאור המתקפה התקשורתית על התנהלות השוטרים בימים אלה. "חשוב שיידעו שהשוטרים הם לא חיות"
תומכים בגמלאים של העתיד. צילום: איגוד גמלאי המשטרה
תומכים בגמלאים של העתיד. צילום: איגוד גמלאי המשטרה

גמלאי המשטרה מקיימים בחודש האחרון מפגני תמיכה בשוטרים, בכל אזור הצפון.

מאז הגיחו ההגבלות לחיינו בעקבות נגיף הקורונה ועם תחילת ההפגנות בכל הארץ, שוטרי משטרת ישראל נמצאים בלב השיח הציבורי.

הביקורת על השוטרים הפכה יותר ויותר נוקבת, בעקבות לא מעט אירועים בהם צולמו אוזקים, מכים ומפעילים כוח על אזרחים. מאידך, צולמו אזרחים יורקים, מקללים ומכים את השוטרים.

איגוד גמלאי משטרת ישראל, צפו כל העת בחבריהם המשרתים, תחת ביקורת קשה, למרות שעובדים יום ולילה למען ביטחון הציבור, והחליטו לעשות מעשה, על מנת לעודד את רוחם.

15 שנים אחרי שפרש, המנהל והגזבר של מועדון גמלאי המשטרה בנהריה מאיר יהלומי, החליט להביע תמיכה בחבריו השוטרים, בכל תחנות המשטרה המקומיות, וביום רביעי, הגיע יחד עם גמלאים נוספים לתמוך בשוטרי תחנת משטרת נהריה:

"אנחנו מארגנים מפגני תמיכה בשוטרים בכל אזור הצפון. מתחילת חודש שעבר ביקרנו בתחנת זבולון, תחנת מעלות, תחנת שלומי, והשבוע ביקרנו בנהריה ובשבוע הבא נבקר גם בעכו.

אנחנו עושים את זה כי חשוב לנו לתמוך בשוטרים שמשקיעים יום ולילה בהגנה של האזרחים, אבל הציבור לא מעריך את זה. הם מטיחים בהם שיימינג, מעליבים, יורקים, גורמים להם נזקים, מצלמים אותם ולא מעריכים אותם.

החלטנו לקחת את המושכות לידיים ולקיים הפגנות תמיכה בשוטרים. נמשיך לעדכן אותם שאנחנו מאחוריהם, שאנחנו מחזקים ואוהבים אותם".

מנהל וגזבר מועדון גמלאי השוטרים בנהריה מאיר יהלומי. צילום: פרטי
מנהל וגזבר מועדון גמלאי השוטרים בנהריה מאיר יהלומי. צילום: פרטי

אם לא מהבכירים, יש גיבוי מהגמלאים

הגמלאים הגיעו לתחנה ונפגשו עם מפקדת התחנה מרי דניאלי, נכנסו למשרדים וחילקו פרחים. לאחר הבעת התמיכה בתחנה, יצאו לכביש הראשי, הניפו את דגלי המדינה והמשטרה ושלטי תמיכה, כשהאזרחים העוברים והשבים במכוניות משני צדי הכביש צפצפו ותמכו גם הם במהלך.

"היה מרגש לראות את תמיכת הציבור. חשוב לנו שהשוטרים ירגישו שיש גוף תומך מאחוריהם, וגם אם הם לא מקבלים גיבוי מהבכירים במערכת, הם יקבלו גיבוי מאיתנו". מוסיף יהלומי.

לאיגוד ראייה מאוד ייחודית באשר לדור העתיד של הגמלאים: "השוטרים האלה, אותם אנחנו מחזקים היום, הם גמלאי העתיד של המשטרה". מסביר יהלומי. "בעוד כמה שנים גם הם יתמכו בשוטרים שיבואו אחריהם, לעבוד כל יום וכל לילה למען הציבור, שחשוב שידע שהשוטרים לא לבד. שהשוטרים לא חיות, הם בסה"כ אוכפים את החוק ואך ורק את החוק. בלי פוליטיקה ובלי שום דבר חריג. הם רואים רק את טובת הציבור".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות