fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמילה מעישון עם תו סגול

6 מעשנים כבדים החליטו שדווקא תקופת הקורונה היא הזדמנות להיגמל מהרגל מזיק וסיימו בהצלחה סדנת גמילה מעישון שנערכה במרפאת כללית יוספטל בנהריה: בין המניעים חיסכון כספי בתקופה קשה כלכלית והפחתת סיכון לסיבוכי הקורונה
סדנת גמילה מעישון בכללית | צילום: דוברות כללית
סדנת גמילה מעישון בכללית | צילום: דוברות כללית

הסדנה הועברה על ידי טומי אלון, רוקח קליני בכיר שעבר קורס הכשרה כמנחה בסדנאות  גמילה מעישון של כללית ולזכותו רשומות כבר מאות הצלחות של גמילה מעישון בקרב בוגרי הסדנאות בהנחיותו.

הפעם נערכה הסדנא בתנאים מאתגרים, לפי כל כללי התו הסגול ועל כן לקחו בה חלק רק 6 משתתפים. בין הבוגרים שוויתרו על הסיגריה אישה שב-40 השנים האחרונות סיגריה אחוזה בידה הייתה "הסמל המסחרי" שלה. משתתף נוסף הלך עד הסוף ובנוסף על גמילה מעישון אימץ לעצמו אורח חיים בריא מוקפד, עם פעילות גופנית ותזונה נכונה וכך הצליח להיגמל ללא עליה במשקל, להיפך עתה הוא לא נודף ריח סיגריות כבד וגם חטוב.

משתתפי הסדנא הפעם הדגישו כי דווקא הקורונה היא שהיוותה גורם מדרבן להחלטה להיגמל, לאחר שחששו מהסיבוכים מהם סובלים מעשנים שנדבקים בנגיף ומפתחים קשיי נשימה. חלקם הוסיפו וציינו כי הוויתור על הסיגריות שיפר מאד את מצבם הכלכלי שנעשה דחוק בתקופה זו, כי מהתקציב המשפחתי ירד סעיף של הוצאה כבדה במאות שקלים ויותר על הסיגריות.

בתום הסדנא ולאחר שהמתינו לפתיחת הסגר נפגשו המשתתפים לטקס חגיגי, בו קיבלו תעודות הוקרה על כי סיימו בהצלחה את סדנת הגמילה ומעתה ריאותיהם נקיות יותר.

סדנאות הגמילה מעישון נערכות במרפאות כללית ללא תשלום והמשתתפים בהן זכאים גם לרכוש את תכשירי הגמילה מעישון בהשתתפות עצמית בלבד. הן רושמות הצלחה רבה עם שיעור מתמידים גבוה. במקביל לסדנאות במפגש מציעה כיום כללית גם סדנאות מרחוק בטלפון ווידאו צ'ט.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות