fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשל סכסוך ירושה: כתב אישום חמור הוגש נגד חשוד בניסיון רצח אחיו

המשטרה הגישה כתב אישום חמור נגד חשוד בניסיון רצח אחיו בדיר אל אסד, שירה ופצע אותו באורח קשה.

ביום 25/1/21 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע ירי בכפר דיר אל אסד. מהמקום פונה גבר פצוע ירי באורח קשה אל מרכז רפואי הגליל המערבי בנהריה.

במהלך השלבים הראשונים של החקירה התברר כי בעקבות סכסוך מתמשך בין שני אחים ומחלוקת בבעלות על אדמות ירושה במשפחה גמלה בליבו של החשוד החלטה להמית ולרצוח את אחיו. ביום 25/1/21 הצטייד החשוד באקדח, ירה בקורבן כמה כדורים, פצע אותו באורח קשה ונמלט מהמקום.

במהלך חקירה סמויה אינטנסיבית, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומעורבות מקצועית ממשית של שוטרי הזיהוי הפלילי, הצליחו החוקרים להגיע לזהות החשוד בביצוע הירי ולאסוף ראיות נגדו תוך המשך ניסיונות לאתר את החשוד שנמלט אחרי ביצוע המעשים הקשים.

במהלכה של החקירה הסמויה נאספו ראיות רבות, אשר הפכו לראיות משמעותיות ומכריעות, עת הסגיר החשוד את עצמו,
והחקירה הפכה לגלויה.

מעצרו של החשוד, תושב דיר אל אסד, בשנות ה-40 לחייו, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום והיום, בסיומה של חקירה אינטנסיבית ומאומצת, במהלכה הצליחו חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב גליל לאסוף ראיות נגד החשוד, יוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום חמור בגין ניסיון רצח ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

80% ממשאבי המשטרה בצפון מוקצים לפעילות במסגרת יישובי החברה הערבית במטרה למגר את תופעת האלימות והשימוש בכלי מלחמה ולמנוע פצועים והרוגים.

משטרת ישראל קוראת לשיתוף פעולה של המנהיגים המקומיים להפסקת הסכסוכים הקיימים וליצור שינוי בנורמות ההתנהגות בישובים בחברה הערבית.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות