fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנהריה נערכים למערכת החורפית שתגיע הערב ותימשך במהלך הימים הקרובים

הנהלת העירייה קיימה בצהריים (ב') הערכת מצב עם כלל גורמי החירום וממליצה לתושבים להקפיד על כללי בטיחות בעת מזג האוויר סוער
גשם | צילום: pexels

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, היום צפויה להתחיל מערכת חורפית גשומה ומשמעותית, מלווה ברוחות ערות, שתימשך במהלך הימים הקרובים.

כחלק מהיערכות קיימה עיריית הערכת מצב עם כלל גורמי החירום, רשות הניקוז והנחלים גליל מערבי, אגפי ומחלקות העירייה.

צוותי השטח של הרשות המשיכו כמו בכל החודשים האחרונים בעבודות לניקוי, חידוש ושטיפה של הקולטנים והשוחות במערכת הניקוז העירונית והסרת חסמים מהמערכות התת-קרקעיות ברחבי העיר.

בעירייה המליצו לתושבים ולבעלי העסקים להיערך לקראת המערכת החורפית הצפויה ולפעול על פי ההנחיות הבאות:
– מומלץ לוודא תקינות פתחי הניקוז במרזבים, בגגות, במרפסות ובחצרות.
– לוודא כי ריהוט או כל ציוד הנמצא בחצרות ובמרפסות, כולל דודי השמש קשורים ומחוזקים היטב בכדי למנוע מהם לעוף ברוח.-  במהלך מזג האוויר החורפי, חשוב להימנע מהוצאת גרוטאות וגזם שעלולים לחסום את פתחי הניקוז, – השוחות והקולטנים של מערכת הניקוז העירונית. במידה ונתקלתם בשוחה חסומה, יש להתקשר ולעדכן את מוקד השירות העירוני 106.
– אם ידוע לכם על קשישים, בודדים או מוגבלים בתנועה אשר עשויים להיות במצוקה בשל מזג האוויר, התעניינו בשלומם ובמידת הצורך יש לפנות לעירייה שתוכל להפנות את המידע לשירותי הרווחה העירוניים.

בנוסף, חשוב למלא אחר הנחיות שירותי הכבאות וההצלה למזג אוויר סוער:
– חל איסור כניסה למפלסים תת-קרקעיים וחניונים העלולים להיות מוצפים במהלך מערכת הגשמים וחל איסור להשתמש במעליות לחניונים או למבנים תת קרקעיים.
– יש להתרחק מקווי מתח שנותקו ועצים שקרסו או עלולים לקרוס.

במוקד השירות העירוני 106 בעיר, זמינים 24/7 לעדכונים של התושבים על כל מפגע או תקלה בשטח הציבורי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות