fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנהריה אומרים לא לאלימות נגד נשים

המרכז הרפואי לגליל ועיריית נהריה ציינו את היום הבינלאומי במאבק נגד אלימות בנשים שחל היום
(מימין) יום המאבק נגד אלימות במרכז הרפואי, צילום: רוני אלברט | (משמאל) צילום: עיריית נהריה
(מימין) יום המאבק נגד אלימות במרכז הרפואי, צילום: רוני אלברט | (משמאל) צילום: עיריית נהריה

יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים מצוין היום (יום ד׳) בנהריה במגוון אירועי תוכן.

בין הפעילויות שמתקיימות בעיר: לפרוץ את הגבולות", סיפורה האישי של יסמין סידו שחוותה אלימות ושודר באמצעות הזום, פעילות הסברתית ומענה לשאלות בפורומים העירוניים בנהריה בשיתוף המחלקה לביטחון קהילתי והמרכז למניעת אלימות במשפחה בעיריית נהריה, "צעדת התעוררות" בשיתוף ויצו, תערוכת "מציירים מחאה" בשיתוף המשרד לחיזוק וקידום קהילתי וההצגה "מרוב אהבה" בשיתוף ארגון נעמ"ת.

בכיכר העירייה הוכן על ידי עובדות ועובדי עיריית נהריה מיצג אומנותי מטלטל של נעליים צבועות באדום על גבי בד לבן שמייצגות את הנשים שנפלו קורבן למעגל האלימות.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "השנה כולנו עדים לעלייה משמעותית בנתוני האלימות כלפי נשים ברחבי הארץ. אני גאה בעובדי ועובדות העירייה בהובלת היחידה לקידום מעמד האישה ומחלקת תרבות שיזמו את הקמת המיצג החשוב והעוצמתי שהוצב בלב העיר לציון יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים".

ראש העיר נהריה וצוות העירייה אומרים לא לאלימות נגד נשים | צילום: דוברות העירייה
ראש העיר נהריה וצוות העירייה אומרים לא לאלימות נגד נשים | צילום: דוברות העירייה

אומרים לא לאלימות נגד נשים

במרכז הרפואי לגליל בנהריה ציינו את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים.

במהלך היום הוצבה באגף הכירורגי פינה מעוצבת עם שמות הנשים שנרצחו בשנת 2020, בשפה העברית והערבית. כמו כן הוקרנה מצגת בפני העובדים, עם נתונים על נשים נפגעות אלימות, כלים ואמצעים לאיתור נפגעות וכן דרכי טיפול, סיוע והפניה לגורמים מקצועיים.

היום אורגן ע"י סגנית מנהלת השירות הסוציאלי, סלעית אדוארדס, שהינה גם יועצת המנהל לקידום מעמד האשה וממונה על הטרדות מיניות.

מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, שפקד אף הוא את פינת הזיכרון, אמר: "אלימות, ובתוכה אלימות כלפי נשים, היא אחת התופעות החברתיות הקשות ביותר. זה בלתי נתפס שגם בשנת 2020 עדיין יש צורך לציין יום זה ולהכיר בכך שתופעה נוראית זו טרם חלפה מהעולם. מדובר במאבק של כלל החברה ועל כולנו, בעיקר כצוותי רפואה מצילי חיים, להיות מחויבים לו".

המאבק נגד האלימות בנשים במרכז הרפואי לגליל נהריה | צילום: רוני אלברט
המאבק נגד האלימות בנשים במרכז הרפואי לגליל נהריה | צילום: רוני אלברט

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות