fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במסגרת גל המחאה שמובילה ההסתדרות: תתקיים בנהריה הפגנת "די!, יקר לנו פה"

במסגרת המאבק החברתי נגד יוקר המחיה שמובילה ההסתדרות יפגינו בשעה 12:00 תושבי ותושבות נהריה והאזור יחד עם עובדים וגמלאים ברחבת ההסתדרות, דרך העצמאות 1, נהריה
הפגנת "די!, יקר לנו פה" בנהריה | באדיבות ההסתדרות

היום (ג') בשעה 12:00 בצהריים, תתקיים בנהריה הפגנה במסגרת גל המחאה הארצי שמובילה ההסתדרות נגד יוקר המחיה בישראל. ההפגנה תתקיים ברחבת ההסתדרות בנהריה (דרך העצמאות 1) והיא פתוחה לקהל הרחב.

להפגנה צפויים להגיע רבים מתושבי ותושבות נהריה והסביבה, יחד עם עובדים וגמלאים מהאזור.

ההפגנה ממשיכה את גל המחאה הארצי של ההסתדרות נגד יוקר המחיה שבמסגרתו נערכו הפגנות בחיפה, באשדוד, ברמלה ובאשקלון, זאת בקריאה לממשלה הנכנסת לאמץ את תכנית ההסתדרות לטיפול ביוקר המחייה ולהפעיל תכנית חירום להפחתת העלויות.

המפגינים ילוו בנציגי ההסתדרות במרחב ובאנשי אגף ההתאגדות, ויניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "די! שכר המינימום לא מספיק לקיום מינימלי", "די! נמאס לנו לשלם את המחיר", ו"די! חייבים לדאוג להעלאת קצבת הזקנה".

מההסתדרות הדגישו כי: "על אף שהמאבק הנוכחי מופנה למקבלי ההחלטות, ההפגנות לא יישאו אופי פוליטי. שכן ההשפעות של עליית האינפלציה, גל ההתייקרויות במשק, שחיקת שכרם של העובדים והעוני שנגזר על הגמלאים – אינם סוגיה של ימין ושמאל והם משפיעים על הכיס של כולנו. מאבק הדי! הוא מאבק חברתי, ומשתתפי ההפגנות – העובדים, הגמלאים, הוועדים והאיגודים המקצועיים – ישקפו את כל גווני החברה הישראלית."

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו ממשיכים לצאת לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים – ודורשים מהממשלה החדשה לפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה. לא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות שיסירו את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות