fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנרגיה ירוקה בנהריה: טקס חגיגי לחניכת הפרויקט הירוק במגרש הספורט בישיבת 'אביר יעקב'

עיריית נהריה ממשיכה בקידום התוכנית להתייעלות אנרגטית וחנכה בטקס מיוחד מוקדם יותר הבוקר (א') את פרויקט קירוי מגרש הספורט של ישיבת 'אביר יעקב'
חניכת פרויקט הסככה בישיבת אביר יעקב | צילום: מיקי אלקובי

היום (ראשון) התקיים טקס חניכת פרויקט קירוי מגרש הספורט של ישיבת 'אביר יעקב' בעיר נהריה. על קירוי המגרש הוקמו מערכות סולאריות לייצור אנרגיה ירוקה, את הפרויקט הובילה החברה הכלכלית נהריה בשותפות עם ראש ישיבת 'אביר יעקב', הרב יחזקאל רפאלי. מטרת הפרויקט היא להעניק לילדי הישיבה מרחב גדול ליהנות ממנו גם בחודשי החורף וכמובן לקדם גם את תחום האנרגיה הירוקה בעיר, וליצור חסכון חשמל משמעותי לישיבה ולשמור על סביבה נקיה וירוקה יותר לקהילה.

ראש העיר רונן מרלי עם מנכ"ל טריפלאס עופר אזולאי | צילום: יח"צ

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי הציב את תחום החינוך בראש סדר העדיפויות ולצד הכנסת תוכניות, מיזמים ופרויקטים חדשים הוא גם מקדם חידוש ושדרוג של מוסדות החינוך ברחבי העיר והתאמתם לקדמה הטכנולוגית. במסגרת זו בוצע באופן המקצועי ביותר לצד תכנון מדויק בכל שלב, זאת על ידי עבודה משותפת ויעילה של חברת "טריפל אס אנרגיה מתחדשת" וחברת "קדם אנרגיה" אל מול יזמי הפרויקט: עירית נהריה והחברה הכלכלית נהריה בראשות יניב קריאף.

עו"ד מוטי ארבע, שותף בחברת "קדם אנרגיה": "אנחנו נרגשים וגאים לחנוך היום מערכת סולארית על גג מגרש הספורט של הישיבה. אנו מודים לכל השותפים שלנו לביצוע הפרויקט ומקווים כי בקרוב ישיבות נוספות ימצאו את הפוטנציאל הנפלא שבשילוב אנרגיה ירוקה במגרשי הישיבה, שילוב שלבסוף כולם מרווחים ממנו. הילדים יכולים ליהנות ממגרש מקורה בכל עונות השנה, הישיבה ממתקני ספורט אשר מניבים חיסכון משמעותי בעלות החשמל, והסביבה מאנרגיה ירוקה."

חניכת פרויקט הסככה בישיבת אביר יעקב | צילום: מיקי אלקובי

עופר אזולאי, מנכ"ל ובעלים חברת "טריפלאס": "הברכה הגדולה ביותר שזכינו בה היום, הייתה לראות את ילדי הישיבה שמחים ונרגשים מהמגרש המקורה החדש שעומדת לרשותם. אנו חונכים היום את פרויקט הסככה במגרש הספורט של ישיבת 'אביר יעקב', אשר הושקעו בו כמיליון שקלים. בנוסף, הקמנו על הסככה מערכת סולארית של 160 קילו וואט אשר תייצר אנרגיה ירוקה. אנו מקדמים פרויקטים כאלו בכל רחבי הארץ ועוד רבים בשיתוף עיריית נהריה, ומתרגשים בכל פעם מחדש לנוכח התוצאות."

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "זהו המגרש הראשון שאנחנו מבצעים לו פרויקט קירוי, ואנחנו שמחים על כך כי נעשתה פה עבודה מצוינת. יזמנו יחד רעיון שישרת את הילדים גם בקיץ וגם בחורף, זה פרויקט הנדסי מורכב ולכן זה לקח זמן אבל זה הראשון בנהריה, וזו רק ההתחלה. אנחנו מתכוונים להמשיך וליזום עוד פרויקטים כאלו בעיר. כך אפשר ליהנות מאיכות חיים, מחינוך מצוין ואנחנו נמצאים במקום שמייצר לנו את החינוך הכי טוב בעיר. ישיבת אביר יעקב זוכה כל שנה להיות אחת מבין בתי הספר הטובים ביותר במדינת ישראל, זה מדהים ומרגש. חינוך מעל הכל ונמשיך יחד לקדם עוד פרויקטים חשובים במערכת החינוך בנהריה. אני מאחל לכולם חג שמח, ולנו שרק נמשיך לגזור סרטים ולחגוג יחד".

צילום: טריפל אס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות