fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור ירוק לפרויקט "פארק נחל סער" בנהריה

עיריית נהריה והעומד בראשה, רונן מרלי, נתנו אור ירוק לתחילתו של פרויקט "פארק נחל סער" שיצא כבר השבוע לדרך ובתקווה שיביא את הסוף להצפות.
פרויקט פארק נחל סער | צילום: עיריית נהריה
פרויקט פארק נחל סער | צילום: עיריית נהריה

על פי התוכנית "פארק נחל סער" שמתחתיו יזרום ניקוז המים מהמתקדמים בישראל, שאמור לחסל את ההצפות באזור, יהיה אחד הפארקים היפים בישראל. יהיו בו מדשאות, מתקני משחקים, מתקני ספורט, פינות ישיבה מוצלות שבילי רכיבה על אופניים ועוד.

"המטרה שלנו היא לנצל את הסגר שלצערנו הוא בלתי נמנע, ולהתחיל בפרויקט באופן מידי. גם במקרה הזה, מה שמנחה אותי זה הצורך להקל על התושבים ובאופן ישיר על התלמידים והורי התלמידים בהגעה לבית ספר רמז", סיכם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי את הישיבה המיוחדת, שבסיומה ניתן אור ירוק לתחילת העבודות שמטרתן להביא סוף להצפות.

מרלי היה מאד נחרץ בעמדתו לתת אור ירוק מידי לתחילת העבודות. הוא שמע את מנהל הפרויקט, מהנדס החברה הכלכלית טל חמי, שיהיה האחראי בפועל על ביצועו, לאחר מכן השתכנע מפי גורמים נוספים ביניהם מנהל השטח אריק מויאל ומנכ"ל עירית נהריה אלי אלבז, שאין מניעה להתחלת העבודות ואז קבע: "אני יוצא לדרך ויש לעשות זאת באופן מידי".

עוד הוסיף: "אני רוצה לנצל את הסגר שבו תלמידים ככל הנראה יישארו בבית ולהתחיל מיד בפרויקט ובסלילת דרכי גישה. יישום של כל הדרישות הבטיחותיות והנחת תשתית להמשך השגרה בבתי הספר וברחובות הסמוכים מיד אחרי הסגר. מחכה לנו דרך ארוכה ואני חושב שצריך להקל בכל דרך אפשרית על התושבים, הילדים והוריהם".

והדגיש: "כל יום שעובר הוא בזבוז זמן. מחכים לנו גם כך עיכובים שיצוצו תוך כדי תנועה. זה מגה- פרוייקט. פרוייקט שהוא ציון דרך משמעותי עבורנו ועבור העיר נהריה, פרויקט שהמטרה הסופית שלו היא לשים סוף להצפות, לא רק באזור 'פארק נחל סער' אלא בתוכנית כוללת לכל העיר נהריה".

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות