fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל בעכו: הלך לעולמו בבר דהאן הבעלים של אולמי טופז

בשורה קשה לתושבי עכו והגליל המערבי: בבר דהאן הלך לעולמו הערב (ה') לאחר מאבק במחלה קשה. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 22:00 בבית העלמין במכר. יהי זכרו ברוך 
בבר דהאן ז"ל | צילום אדריאן הרבשטיין

בבר דהאן, הבעלים של אולמי טופז בעכו, נפטר הערב (חמישי) לאחר מאבק במחלה קשה. דהאן הוא המייסד של אולמי טופז על הים לפני כ-30 שנה.

אלפי זוגות חיתן בבר באולמי טופז, בר מצוות ובריתות. בראיון לצפון 1 לפני 4 שנים סיפר בבר: "זו השליחות שבחרנו בחיינו: לשמח זוגות צעירים ביום המאושר בחייהם, להיות חלק מהרגעים שיחקקו לנצח באלבום המשפחתי."

הערב חברים ומכרים מציפים את הרשתות החברתיות ומודים לו על הדרך: "איש יקר ואהוב. ברוך דיין האמת. אדם יקר מבעלי אולם האירועים טופז שבעכו, אין חתן כלה שלא הכיר. מאות ואלפים של זוגות שהתחתנו באולמי טופז. אדם נדיב ואיש חסד שתרם למוסדות צדקה וחסד. בנוסף נהג להציע את האולם ללא תמורה לשמח בני משפחות שלא היה להם את האפשרויות הכלכליות לממן את האירועים שלהם. עולם הולך ונעלם.עצוב! לא נשכח כמה פעמים עזרת לכל בקשה למען אוכלוסיה חלשה." קבוצת מתנדבים למען עכו, עמיחי בן שלוש.

משתתפים בצער המשפחה.

ההלוויה תערך הערב, חמישי 15/12 בשעה 22:00 בבית העלמין במכר.

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות