fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאפרת דורית שטרית הולכת אחרי הלב

"כשיש רעב להצלחה, הוא גובר על כל קושי"
דורית שטרית. צילום: פרטי
דורית שטרית. צילום: פרטי

את דרכה בתור מאפרת על, החלה דורית שטרית, נשואה + שלושה בנים ממושב בן עמי, כמשווקת מוצרי האיפור של "יוסי ביטון". המפגש היומיומי עם מאפרות והביקורים התכופים שלה בסלוני כלות, גרמו לחלום שלה להתעורר ובענק. היא החליטה ללכת אחרי צו לבה וללמוד את תחום האיפור.

בזמן שהיא משלימה תואר ראשון בפרסום ושיווק באוניברסיטת חיפה, נרשמה ללימודי איפור, והבינה, שזה בדיוק מה שתמיד רצתה לעשות. היא סיימה את הקורס בהצטיינות ומשם הדרך לקורס איפור להפקות אופנה וטלויזיה היתה קצרה. בבית הספר זיהו את הכישרון הייחודי של שטרית והיא החלה לכהן כמדריכת איפור. כיום, היא מדריכה בכירה בבית ספר לאיפור ״יוסי ביטון״, מאפרת כלות וערב, מאפרת בהפקות אופנה ותוכניות ריאלטי, ביניהן: מאסטר שף, דה ווייס, ועוד. בנוסף איפרה בהפקות אופנה של הרשתות TNT וקסטרו. ההצלחה שלה, הביאה אותה לפתוח בקרירה כמנחת הרצאות וסדנאות בנושא טיפוח ואיפור, בכל הארץ.

 

איפור מקצועי | ללכת עם הלב. צילום: פרטי
איפור מקצועי | ללכת עם הלב. צילום: פרטי

 

"איפור וטיפוח תמיד היו חלק משגרת היום שלי. הייתי מתאפרת ומאפרת חברות ובנות משפחה לאירועים כתחביב והתגובות היו תמיד חיוביות. נשאבתי לעולם האיפור ובהמשך הוכשרתי כמדריכה מקצועית, אני נהנית ללמד ולהדריך נשים בכל הגילאים ,לחשוף אותן לעולם הצבע והיופי ולהכשיר אותן כמאפרות מקצועיות".

שטרית אוהבת את מה שהיא עושה וידוע לכולנו, שזה לא מובן מאליו בכלל לעבוד במקצוע שגורם לך להרגיש הכי טוב שאפשר. מבט חטוף בפרופיל הפייסבוק שלה, מציף שלל תמונות של עבודות מקצועיות ומרגשות, שכל מאפרת היתה גאה בהן. לאחרונה העבירה הדרכות לאורחות המלון היוקרתי גליליון שבגליל העליון, ונהנתה מכל רגע מכונן.

"בהרצאות ובסדנאות שאני מעבירה, אני מלמדת את הנשים על החשיבות בשגרת הטיפוח של העור, חושפת בפניהם טיפים לאיפור נכון והעצמת תווי הפנים תוך כדי הדגמה על אחת הנשים בקהל. אישה צריכה להתאים את האיפור שלה למבנה הפנים שלה ולאישיותה ולא להיכנע לטרנדים אופנתיים".

החריצות והענווה של שטרית מובילים אותה בדרכה אל ההצלחה. לתלמידים שלה היא אומרת: "כשיש רעב להצלחה, הוא גובר על כל קושי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות