fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלייסטיישן 5 נגד Xbox Series X – כל מה שאנחנו יודעים

הקונסולה החדשה של סוני פלייסטיישן 5 אמורה לצאת בסתיו הקרוב בתקווה שלא תתעכב בשל המשבר. הקונסולה בעלת מעבד דינמי עם יכולת להוריד עומסים המאפשרת מהירות שונה בהתאם לנדרש במשחקים, ובתוספת מעבד גרפי.
פלייסטיישן 5 נגד XBOX תמונה pexels

בשל ההימצאות הממושכת בבתים עקב נגיף הקורונה רבים מבני הנוער וגם המבוגרים משחקים בפלייסטיישן ובאקס בוקס כדי להעביר את הזמן. מאמר זה יעסוק בחשיבותו של נתב אינטרנט המאפשר גלישה מקסימלית ויסקור את המערכות החדשות טרם יציאתם לשוק.

 

מדוע חשוב שיהיה נתב אינטרנט איכותי?

נתב אינטרנט או בשמו הלועזי ראוטר צריך להיות איכותי ולאפשר גלישה מהירה ופס רחב עם כבל אופטי. באמצעות הנתב חווית המשחק, בעיקר אם הוא רב משתתפים, תהיה אופטימלית כאשר הנתב חזק. המשמעות של נתב חזק היא שתהיה לו יכולת רשת מובנית לרשת אלחוטית אחת לכל הבית. על יד כך תתאפשר גלישה ללא התנתקויות ורמה גבוהה. כמו כן, הנתב צריך להיות מוגן מפני חדירות לא מזוהות של גורמים חיצוניים שעלולים לעשות שימוש בנתוני כרטיס האשראי כאשר קונים משחקים ברשת ומורידים אותם לאחד מהמכשירים. ובנוסף, נתב איכותי יאפשר חיבור של מספר מכשירים באותו הזמן לרשת אלחוטית אחת. לפיכך, ככל שהנתב יהיה איכותי יותר, כך השימוש במכשירי הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס סריס אקס יהיו טובים יותר למשחקים ברשת.

 

כל מה שרציתם לדעת על פלייסטיישן 5

הקונסולה החדשה של סוני פלייסטיישן 5 אמורה לצאת בסתיו הקרוב בתקווה שלא תתעכב בשל המשבר. הקונסולה בעלת מעבד דינמי עם יכולת להוריד עומסים המאפשרת מהירות שונה בהתאם לנדרש במשחקים, ובתוספת מעבד גרפי. כמו כן, הקונסולה יותר מהירה, עם זיכרון גדול של 825 ג'יגה בייט ומהירות 2.23 ג'יגה הרץ. בנוסף ההארד דיסק משופר ומהיר יותר ממה שקיים בסוני פלייסטיישן 4. למכשיר יש גם אחסון פנימי עם נפח גדול וחיסכון בנפח האחסון. הוא תומך ב-USB כדי שתהיה אופציה לשחק גם עם המשחקים הישנים. כונן הדיסקים אופטי ותהיה אופציה להתקין רק חלק מהמשחק ולא את כולו. למשל, התקנת קמפיין רב משתתפים ללא צורך בהתקנת כל המשחק או קמפיין ליחיד. גם הג'וי סטיק של הקונסולה משודרג ונטען גם באמצעות כבל וגם באופן אלחוטי. והסוללה שלו גדולה יותר מזו של האקס בוקס סריס, אך כבדה יותר מהפלייסטיישן הקודם.

 

כל מה שרציתם לדעת על Xbox Series X

גם האקס בוקס מבית מייקרוסופט משוער שיצא בין אוקטובר לדצמבר השנה. לפי כל ההערכות הביצועים של האקס בוקס דומים לאלו של הפלייסטיישן וגם הוא מבוסס על מעבדים דומים, אם כי ישנם מספר הבדלים אך לא גדולים במיוחד: לקובץ התצורה יהיו יותר ביצועים, מהירות שעון גבוהה יותר, מעבד גרפי עם יכולת עיבוד מהירה יותר. ההבדלים הם בסך הכל בביצועים ואינם משמעותיים. בהשוואה למכשיר הנוכחי של האקס בוקס, מכשיר זה יהיה פי 4 יותר חזק עם עיצוב חדשני לגמרי. כמו כן, עם תוספת לחצן לשיתוף מהיר, כך ניתן יהיה לצלם סרטונים ותמונות בקלות. לפיכך, יש למה לצפות!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות